יום ראשון, 28 ביולי 2013

Estee Lauder Advanced Night Repair – הגרסה החדשה

אסתי לאודר משיקה את Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II - גרסה חדשה ומשודרגת של סרום הלילה שלהם (הכה-מוצלח גם ככה).


הגרסה החדשה של הסרום הינה תוצר של מחקר מהפכני שערכו מעבדות החברה בקטבוליסיס הסלולרי בעור (תהליך ביולוגי בו הגוף מפרק את השומן ורקמת השריר על-מנת לשרוד, כאשר אין לו מקור נוסף אחר של חלבון, פחמימות או ויטמינים). פיתוח המוצר נעשה בטכנולוגיה חדשה בשם ChronoluxCB המחזקת את תהליך הטיהור הטבעי של התאים בעור שנעשה בלילה וגורמת לו להראות צעיר יותר באופן משמעותי. כידוע, חוסר שינה יכול להאיץ את הופעת סימני ההזדקנות בעור ולהשפיע לרעה על תפקודו. תפקידו של הסרום החדש הינו להפחית את ההשפעה של מחסור כרוני בשינה ולשפר את יכולת ההתאוששות בתפקוד העור ותיקונו.

לדברי החברה, הסרום החדש נוסה על למעלה מ-1,000 נשים שונות ברחבי העולם ונמצא כי הוא מתאים לכל סוגי וגווני העור. המוצר מפחית באופן ניכר קמטים וקימטוטים בעור, תוך שהוא מחזק אותו כדי למנוע נזקים נוספים בעתיד. העור מרגיש חלק וחזק יותר, עשיר בלחות ואף נראה שקוף ואחיד יותר.


טכנולוגיית ה- ChronoluxCB כוללת קומפלקס של חומרים פעילים, ביניהם תמצית אצות ותמצית שמרים להאצת תהליך החידוש הלילי המתבצע בעור, חומרים נוגדי חימצון המסוגלים לנטרל עד 90% מהמפגעים הסביבתיים שעלולים להשפיע ולשנות את מראה העור וכן חומצה היאלרונית המהווה את מרכיב הלחות העיקרי במוצר.

Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II אמור לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך אוגוסט 2013. כמו שאר המוצרים בסדרה, גם סרום זה מגיע בבקבוקון טפטפת חום והוא יוצע בשני גדלים שונים – 30 (450 ש"ח) ו-50 מ"ל (620 ש"ח).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails