יום שבת, 24 בינואר 2015

Estée Lauder Restorative Radiance Oil

אסתי לאודר מרחיבים את סדרת ה- Resilience Lift עם מוצר חדש בשם Restorative Radiance Oil - שמן יבש שמבטיח הזנה אינטנסיבית לעור יבש ועמום במיוחד.



ה- Restorative Radiance Oil מיועד, למעשה, למנוע התייבשות העור והיווצרות גירויים במיוחד בחודשי החורף. שמן יבש זה הינו בעל פורמולה קלילה הנספגת מייד מבלי להותיר תחושה שמנונית. ברגע שהוא בא במגע עם העור, הוא מתחיל לשחרר שפע של פיטו-ליפידים עשירים בחומרים מזינים המחדשים עור יבש הזקוק להזנה. מייד לאחר שהשמן נספג בעור, העור מרגיש חלק, נוח וגמיש.

בנוסף, השמן יוצר מעין מחסום הגנה המאפשר לעור לנשום, תוך כדי נעילת הלחות בו. כידוע, ככל שאנו מתבגרים מחסומי ההגנה של העור נחלשים וכתוצאה מכך העור הופך להיות יבש ובעל רגישות יתר. אם אנחנו לא מצליחים לספק לו כמות מספקת של חומרים מזינים, זה עלול להוביל להיווצרותם של קווים, קמטים ואבדן גמישות. השמן החדש עשיר בשומנים טבעיים שמיועדים, כאמור, להגביר ולשמור על מחסום הלחות של העור והזנתו בצורה האופטימלית ביותר. התוצאה היא עור חזק וגמיש, המתעורר מייד לחיים עם זוהר בריא וצעיר, מה שהופך את המוצר מתאים במיוחד לעור בוגר.


לדברי החברה, Resilience Lift Restorative Radiance Oil אינו מכיל פרבנים, סולפטים או פתלטים. המרכיבים העיקריים שבפורמולה שלו הינם שמנים בוטניים שנגזרו מאבוקדו, זיתים וקוקוס. לשמן יש ניחוח מרומם של הדרים, אננס, תפוח ירוק ופריחת תפוז. הוא מגיע בבקבוק ורדרד שקוף עם פקק מוזהב וטפטפת זכוכית והוא זמין בגודל 30 מ"ל.

המוצר הושק ממש בימים אלו בחו"ל ואני מניחה שגם אלינו הוא יגיע בקרוב.


תגובה 1:

  1. מקווה שיגיע גם לארץ...
    אני רוצה להזמין אותך לבלוג שפתחתי! הוא ממש חדש ואני עוד מנסה להבין איך הכל עובד ככה שזה יהיה ממש נחמד אם תכנסי ותגידי לי את דעתך!
    תודה
    http://lovemakeup101.blogspot.co.il/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails