יום שני, 22 ביוני 2015

ESSIE PROFESSIONAL Led Gel System

לכבוד עונת הקיץ, מותג הלקים המקצועי Essie Professional השיק 20 גוונים חדשים של לקים בפורמולת ג'ל, המצטרפים ל-35 הגוונים שקיימים כבר במכוני היופי והטיפוח בישראל. הגוונים החדשים מתאימים לאווירה השוררת בעונה החמה של השנה - הם צבעוניים וקלילים, עמידים מאד וכמובן אופנתיים.



ללק בפורמולת ג'ל יש מספר יתרונות וחסרונות. אם אתן מאלו שאוהבות לשנות את צבע ציפורניכן בערך באותו הקצב שדמי לובאטו נוהגת להחליף את צבע השיער שלה, אז סביר להניח שהלקים בפורמולה הקלאסית ימשיכו להיות המועדפים עליכן. אבל אם אתן יותר בקטע של מערכת יחסים מונוגמית עם הלקים שלכן, כדאי מאד שתנסו את אלו המגיעים בפורמולת הג'ל. מי שחשובה לה גם (אם לא בעיקר) בריאות הציפורן, כדאי שתבחר לעשות זאת עם לקי הג'ל של Essie Professional!


פורמולת הלק-ג'ל של Essie Professional נוצרה בטכנולוגיית ה-Keratin Care, המיועדת לשמור על בריאות הציפורן הטבעית, והיא מכילה רכיבים מזינים חיוניים, שיותירו את הציפורניים במצב טוב גם לאחר ההסרה של הלק. בין הרכיבים ניתן למצוא פרו-ויטמין B5 לריכוך והרגעה וכן נגזרת של ויטמין E (נוגד חימצון רב עוצמה) להגנה מרדיקלים חופשיים ושמירה על הלחות.

חלק ממיגוון הגוונים בסדרת לק הג'ל של אססי פרופסיונל

להבדיל מהלקים המשווקים ברשתות השיווק, הלקים של Essie Professional מבוססים על פורמולה אמריקאית, המאופיינת במרקם דליל יותר, מברשת צרה יותר ומנעד גוונים רחב הרבה יותר. כמו כן, ניתן להשיגם רק במכוני יופי נבחרים בארץ.

מריחת הציפורן בלק-ג'ל אורכת כ-40 דק' לערך והיא נעשית בשלבים:
·         שיוף הציפורן
·         חיטוי וניקוי הציפורניים
·         מריחת שכבת לק בסיס שקוף
·         מריחת שכבה (אחת או שתיים) של לק צבעוני
·         מריחת לק ציפוי (טופ-קוט) להגנה ולמראה מבריק
·         חיטויי וניקוי הציפורניים
בין שלבי מריחת הלקים מניחים את הציפורניים תחת מנורת Led מיוחדת למשך כחצי דקה. חשוב לציין, שאת הסרת הלק רצוי לעשות במכון מקצועי המחזיק מסיר לק ייעודי של אססי פרופסיונל, שנועד לבצע את ההסרה מבלי לפגוע בציפורן ו/או להשאיר סימנים וכתמים עליה.


לרגל השקת הגוונים החדשים לקיץ 2015, הוזמנתי להתנסות בחוויית השימוש בלק-ג'ל של אססי פרופסיונל:

מקבלת טיפול מלכותי מידיה של רחלי (צילום: סטודיו לם-וליץ)

למה להסתפק בגוון אחד, אם אפשר לבחור כמה? (צילום: סטודיו לם-וליץ)

הגוונים שנמרחו על ציפורניי

התוצאה הסופית

הצילום המסורתי ליד הקיר (צילום: סטודיו לם-וליץ)

הלקים של אססי פרופסיונל מבטיחים עמידות לכ-14 יום לפחות. עלי הם החזיקו 21 יום (!!!) כשלאורך כל הזמן הזה הם שמרו על מראה מבריק מושלם, כאילו נמרחו ממש עכשיו. רק החלק החף מלק בבסיס הציפורן, העיד למעשה על הזמן הארוך שעבר מאז מריחת הלק...

אגב, מחיר טיפול בלק ג'ל נע בין 80 ₪ ל-150 ₪ והוא מתבצע, כאמור במכוני יופי מקצועיים נבחרים בישראל. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הישראלי החדש של המותג או בחשבון האינסטגרם של @essiepro_israel.


2 תגובות:

  1. שאלה לא קשורה לפוסט,מקווה שזה בסדר מבחינתך.
    האם יש לך רשמים מהמייקאפ החדש של לנקום(בצורת כרית)?
    תודה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אמורה לקבל אותו בימים הקרובים (הגוון שלי חסר כרגע במלאי).
      אחרי שאנסה אותו, אעלה פוסט התרשמות ממנו.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails