יום שני, 27 ביולי 2015

BeautyBox (אוגוסט 2015)

וואי כמה שחם בימים אלו... למרות שאני מתה על עונת הקיץ, אני משתדלת לא להתרחק מגבולות המזגן שלא לצורך, ומחפשת דרכים לצנן טיפה את האוויר. כנראה שזו בדיוק גם התחושה של האנשים "מאחורי הקלעים" של ביוטיבוקס, שבחרו להעניק לקופסת חודש אוגוסט מראה מרענן, קליל וקריר בגווני טורקיז וצהוב... ממש עושה חשק לקפוץ למיי בריכה קרירים ונעימים. לפני שאני הולכת לעשות את זה, אני מזמינה אתכם לפתוח יחד איתי את הקופסא ולגלות מה היא מכילה.



הקופסא מכילה הפעם 6 מוצרים - שניים מהם בגודל מלא, ועוד מוצר שהוא סוג של "בונוס":



***
בושם Viva La Juicy של Juicy Couture (דוגמית- 1.5 מ"ל)

את הבושם "ויוה לה ג'וסי" אני מכירה כבר מזמן. למעשה, הבושם הזה הושק בעולם ב-2008 והוא הראשון בסדרה זו שהשיק המותג.


הניחוח הוא ניחוח פרחוני מתקתק, המכיל תווים של גרגירי יער, מנדרינה, יערה, גרדניה, יסמין, ענבר, קרמל, וניל, אלגום ופרלינים. יש לו "נוכחות" והוא נשאר על העור למשך שעות ארוכות. בדקות הראשונות הבושם מתקתק מידי, אבל ברגע שהוא "מתיישב" הוא הופך להיות עדין ונעים ביותר.


למרות שעיצוב הבקבוק והגוונים הוורודים המתקתקים שלו מצביעים על כך שהניחוח מכוון יותר לנערות צעירות ש"חוגגות את החיים", אני בטוחה שגם נשים בשלות יותר ימצאו אותו מתאים לטעמן.

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)

***
צללית עפרון 24/7 של Soft Touch (גודל מלא)

צללית עיניים המגיעה בצורת עפרון עבה. המרקם של הצללית הינו קרמי וקל מאד לטשטוש על גבי העפעף והן על קו הריסים העליוניים או התחתוניים.


העפרון הינו מהסוג המכני, שאינו מצריך חידוד- מספיק רק לסובב אותו כדי לדחוף את הקצה שלו החוצה. עם זאת, במקרים בהם מעוניינים להניח את הצללית בצורה מדוייקת יותר (למשל, כדי לתחום את העין), ניתן לחדד את השפיץ העבה של העפרון באמצעות מחדד מובנה המצוי בקצה העפרון.


בגוף הצללית-עפרון מצויין כי הוא עמיד לאורך כל שעות היום (את זה גם ניתן להניח מהשם שניתן למוצר – "24/7"), גם במים. טרם הספקתי לבדוק את העמידות שלו על העפעף, אבל דקות ארוכות לאחר ש"הסווצ'תי" אותו על היד לצורך הצילום, הוא נמחק בקלות באמצעות שפשוף קל של היד.


אגב, מספר הגוון שקיבלתי בקופסא הינו 901 – גוון תכלת מטאלי עם נצנוץ עדין מאד, עד כמעט בלתי מורגש. הגוון הזה מעולה לעונה הזו של השנה ויראה נפלא על רקע עור שזוף.



מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ (תכולה: 2.5 גרם)
***
מים מסילריים של Garnier (גודל נסיעות- 125 מ"ל)

מים מסילריים נמצאים באופן קבוע על השידה שלי ולמעשה, בימים אלו ממש אני משתמשת באלו של גרנייה. 


אני מאד אוהבת להשתמש במים האלו כדי לנקות את הפנים מאיפור או אפילו כדי לרענן את העור מהלחות הזוועתית בעונה זו של השנה. אני נוהגת גם להשתמש בהם על המאופרות שלי לפני שאני מתחילה לאפר אותן, אפילו גם כשהן מגיעות אלי ללא איפור. הם מרעננים את העור ומעניקים תחושה של בסיס נקי יותר.
המים הללו אמנם לא מצליחים להסיר איפור עמיד במיוחד, אבל גם כשאני מסירה איפור מסוג כזה במסיר דו-פאזי, אני אוהבת לעבור אחר כך על העור עם פד טבול במים מיסלריים כדי להיפטר מהתחושה השמנונית שמותיר המסיר הכבד יותר.


מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪ (תכולה: 400 מ"ל)
***
מסיר לק של Laka (גודל מלא)

את מסיר הלק הנ"ל של לקה לא יצא לי עדיין לנסות, אבל אני מחזיקה בתיק שלי ובמזוודת האיפור שלי מסיר דומה של מותג אחר.


אריזת מסיר הלק נוחה מאד ואף בטוחה לנשיאה בתיק, לא תופסת הרבה מקום ושימושית מאד במקרים בהם נמצאים מחוץ לבית ורוצים להסיר את הלק שנהרס, או במקרה שדוגמנית מגיעה לסט צילומים עם לק לא מתאים או מקולף...


אריזת מסיר הלק של לקה מכילה 32 פדים טבולים בנוזל ריחני בניחוח ענבים. מנסיוני עם מוצרים דומים של מותגים אחרים, בדרך כלל דרושים לפחות 4 פדים כדי להסיר בצורה מושלמת לק מעל 10 אצבעות. אגב, לא הייתי סומכת על מסיר מסוג זה, כשמדובר בלק עמוס נצנצים...

מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪ (תכולה: 32 פדים)
***
לק של Laka (גודל נסיעות- 9 מ"ל)

את הלקים של לקה אני מכירה כבר מקודם. הם באיכות לא רעה בכלל ומוצעים במיגוון עשיר של צבעים. הלק שקיבלתי בקופסא הינו בגוון לבן חלבי אטום והוא מגיע עם מברשת ארוכה ודקיקה מאד. לפי המברשת, אני מניחה שמדובר בלק שמיועד ליצירת 'הפס הלבן' בפרנץ' מניקור או סתם ליצירת עיטורים וקישוטים אחרים. כך או כך, לא ניתן באמצעות המברשת הזו להניח לק על כל שטח הציפורן בשום צורה!



לצערי, הבקבוק עצמו חף מכל כיתוב ולא מופיע עליו שם הגוון, רכיבי הפורמולה, תכולה וכיוצ"ב.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 ₪ (תכולה: ___ מ"ל)
***
סרום לשיער של Elin Bianco (גודל נסיעות- 15 מ"ל)

זו הפעם הראשונה שאני מקבלת להתנסות מוצר של מותג מוצרי השיער הישראלי "אלין ביאנקו". ראיתי לא מזמן תמונות של ליין המוצרים ברשת ואהבתי מאד את האריזות המעוצבות שלהם. עכשיו אני שמחה גם על ההזדמנות לנסות את הסרום לשיער שצורף לקופסא.


בתיאור המוצר בגלויה המצורפת לקופסא נאמר שהמוצר מתקן קצוות מפוצלים. אני מניחה, שמדובר בתיקון "למראית עין" מאחר ולמיטב ידיעתי, אין דבר שיכול לתקן קצוות מפוצלים מלבד מספריים! מעבר לכך, חקרתי, בדקתי וגיליתי, שהמוצר מכיל המון רכיבים טבעיים כמו שמן זרעי דקלים, תמציות קוקוס, שמן פשתן, שמן אובליפיחה וסיליקון טבעי שמעניקים לשיער חיוניות, רכות, הזנה ולחות. בנוסף, יש לו ריח נעים מאד.

מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪ (תכולה: 115 מ"ל)
***
נרתיק שקוף של Laka (גודל מלא)

לקופסא צורף גם נרתיק שקוף צר, שמיועד לנשיאת מוצרים ציפורניים בתיק, כמו משייף, בקבוק לק, מסיר לק וכיוצ"ב. אפשר כמובן להשתמש בו גם לאיחסון מוצרים אחרים, כמו עפרונות עיניים, קיסמי אוזניים, פינצטה ועוד. העיקר, שהנרתיק הינו בעיצוב טרנדי מגניב, שכייף לשלוף אותו מהתיק במקרה הצורך.


מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪
***
זהו להפעם. מה דעתכן על קופסת החודש? רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר ביוטיבוקס או דף הפייסבוק של ביוטיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


3 תגובות:

  1. איך המים המיסלרים של גרנייה בהשוואה לאלו של לוריאל?

    השבמחק
    תשובות
    1. מבחינה ביצועית (כושר הסרת איפור) הייתי אומרת שזה של לוריאל מצליח להתמודד יותר טוב עם הסרת איפור, אם כי התחושה שהוא מותיר על העור היא טיפה "כבדה" יותר מאשר מים (כנראה שהוא מכיל קצת שמן וזו גם הסיבה שהוא מצליח להתמודד יותר בקלות עם הסרת האיפור).
      מבחינת כמות החומר- גרנייה מכיל כפליים ויוצא יותר זול מבחינת המחיר.
      אגב, אני מעדיפה את האריזה של גרנייה על זו של לוריאל- היא יותר נוחה לשימוש.

      מחק
  2. משום מה התכולה מזכירה לי תכולת קופסאות קודמות של גלוסיבוקס, מקווה שלא יתחילו למחזר ולא יפלו איפה שקודמיהם נפלו...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails