יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

Dior Addict Lipstick Shine Don't Be Shy

מותג היופי הצרפתי דיור הכריז על השקת סדרת שפתונים חדשה, שתראה אור בספטמבר הקרוב. הפעם, סדרת השפתונים Dior Addict מקדמת בברכה את Shine Don’t Be Shy – ליין חדש הכולל לא פחות מ-44 גוונים בעלי פורמולה לחותית מיוחדת, סופר מבריקה.



השפתון החדש בליין מבוסס על פורמולה היברידית עם אפקט של ג'ל, המספקת לשפתיים צבע בוהק, נפח נוסף והגנה מזינה. הוא מבטיח להעניק לשפתיים ברק מרהיב, אבל במראה טבעי, לחות מטפחת והגנה לזמן ארוך. הפורמולה שלו משלבת שלושה שמנים חיוניים טבעיים, הפועלים יחדיו כדי להבטיח תחושה נוחה, הזנה ויישום קל. השפתון מגיע באריזה מדהימה עם מכסה שקוף ששם המותג מוטבע עליו ובקצהו כדור כסוף.



לרגל השקת הסדרה החדשה משיק המותג בנוסף ארבעה לקים, שניתן לזווג אותם לשפתונים החדשים כך שידגישו את הברק המנצנץ שלהם. הלקים מגיעים בגוונים של אדום נועז, שזיף עז, כתום מחשמל ובז' זוהר.


את קמפיין הפרסום המלווה את ליין השפתונים החדש מובילה השחקנית זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס, שכזכור נבחרה לאחרונה לתפקיד שגרירת היופי החדשה של המותג. התמונה הראשונה מתוך הקמפיין מציגה את הפורטרט של לורנס כאשה בעלת בטחון עצמי ותעוזה, שמוכנה להבריק (shine) ולא להיות ביישנית (shy). אגב, את הקמפיין עיצב המנהל הקריאטיבי של המותג, המאפר האגדי פיטר פיליפס, כשעל ההפקה הופקד קרייג מק'דין.


כזכור, חלק משיקולי הבחירה בלורנס כשגרירת היופי של המותג נובע מהעובדה שדיור החליטה לכוון גם לקהל יעד צעיר יותר, המורכב בעיקרו, לדבריהם, מ"נשים צעירות בעלות ביטחון, שיפיצו את כישרון הפיתוי התוסס של סדרת האיפור Dior Addict."

כאמור, סדרת השפתונים החדשה Dior Addict Lipstick Shine Don't Be Shy תעלה על המדפים ברחבי העולם במהלך ספטמבר 2015. את פירוט הגוונים ותמונות נוספות של השפתונים בסדרה אביא לכן בימים הקרובים.

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails