יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

נוקאאוט לטיפולי הלייזר

ככל שאנו מתבגרים, הרצון להשיג עור פנים צעיר ויפה יותר הופך להיות משאת נפש של רבים מאיתנו. ברוב המקרים, כדי להשיג אותו נדרשים לכך טיפולים פולשניים שונים, שמלווים לעיתים רבות גם בכאבים או בתופעות לוואי שונות. לחווה זינגבוים, כוהנת היופי והקוסמטיקה, יש פיתרון לכך בדמות שיטת טיפול חדשה, המשלבת מיכשור מקצועי מתקדם עם תכשירים טיפוליים ייעודיים ומציגה תוצאות זהות (ולפעמים אף טובות יותר) לטיפולי הלייזר. כל זאת ללא תופעות לוואי ותוך חזרה מיידית לתפקוד שוטף.



הטיפול החדשני הינו תוצר של שיתוף פעולה עם חברת ונוס קונספט, שפיתחה את מכשיר ה- C.Nnergy("סינרג'י") המבוסס על טכנולוגיית ה-NRF (New Radio Frequency) ומאפשר ליצור טיפול עומק בטוח עם תוצאות מצויינות לטווח ארוך כבר אחרי סדרת טיפולים קצרה (4-6 טיפולים). שיטת טיפול חדשנית זו מבטיחה להעניק למטופלת מראה עור צעיר יותר על-ידי מיצוק העור באיזור הפנים, הצוואר והמחשוף, שיפור מרקם העור, החלקת קמטים וקמטוטים, כיווץ נקבוביות, הבהרת כתמי פיגמנטציה ואפילו טשטוש והעלמת צלקות אקנה ואחרות.

מכשיר הסינרג'י (צילום: ונוס קונספט ישראל)

מכשיר הסינרג'י מצוייד, למעשה, בשתי ידיות טיפול שונות:

ידית Fractional המיועדת להולכת זרם חשמלי מדוייק לרקמת העור, שגורם לחימום איזור הטיפול וליצירת מיקרו-פציעה מבוקרת. פעולה זו מעודדת ומגבירה את תהליך השיקום וההתחדשות הטבעי של העור. הודות למבנה המיוחד של ראש הידית, עומק חדירת הזרם גדול יותר, משך הטיפול קצר (כ-10 דקות בלבד) והמטופלת חווה אי-נעימות פחותה.

ידית DiamondPolar המתאימה לכל סוגי העור ומבוססת על טכנולוגיית MP², המשלבת שתי אנרגיות בו-זמנית: גלי רדיו ושדות מגנטיים. שילוב אנרגיות זה מגרה את התאים הפיברובלסטיים ומגביר את היצור הטבעי של הקולגן. צורת המעויין המיוחדת של ראש הידית מאפשרת לה גישה קלה יותר לאזורים כמו מתחת לעין ומעל השפה. כמו כן, הטיפול באמצעות ידית זו אינו כרוך בכאב ואינו דורש זמן החלמה. הטיפול עצמו אורך במשך 25 דקות לערך.

הצגת מכשיר הסינרג'י אצל חווה זינגבוים

טיפול באמצעות ידית ה- DiamondPolar

להעצמת תוצאות הטיפול במכשיר הסינרג'י, סיוע בריפוי מהיר ושמירה על רמת הלחות והאלסטיות של העור, הרכיבה זינגבוים ערכת תכשירים מיוחדת להכנת העור בצורה אופטימלית לפני הטיפול במכשיר וגם לאחריו. השימוש בתכשירים אלו מבטיח הפחתה למינימום של תופעות הלוואי ומאפשרת חזרה מהירה ביותר לשגרה. הערכה כוללת סרום Extra C להעשרת העור בנוגדי חימצון;  Gentle Mask - מסיכה קלילה להענקת לחות, הרגעה והגנה; Bio Moist לסיכוך והגנה ו- Derma Fill להעלאת רמת הלחות בעומק העור.


את הטיפול ניתן לקבל אצל קוסמטיקאיות נבחרות ברחבי הארץ. לבירור מיקום הקליניקה הקרובה למקום המגורים, ניתן להתקשר לטלפון: 03-5545424.

אמתכם המסורה באירוע ההשקה אצל חווה זינגבוים

עם כוהנת היופי חווה זינגבוים

לפרטים נוספים אודות הטיפול: עמוד הפייסבוק של סינרג'י או באתר של חווה זינגבוים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails