יום חמישי, 17 בספטמבר 2015

שגרירת היופי החדשה של GARNIER: ג'ורג'יה מיי ג'אגר

ג'ורג'יה מיי ג'אגר - הדוגמנית הבריטית, בעלת הייחוס המפואר, נבחרה להיות הפנים הבינלאומיות של Fructis ("פרוקטיס") - סדרת מוצרי הטיפוח והעיצוב לשיער של GARNIER.



במסגרת תפקידה החדש, תשתתף ג'אגר בת ה-23 בפרסומות בטלוויזיה, בעיתונים וברשתות החברתיות. אבל אל דאגה, יש לה כבר ניסיון עשיר בדוגמנות בתחום היופי: היא הופיעה בעבר בקמפיינים נחשבים עבור מותגים כמו בשמי טיירי מוגלר, רימל לונדון ועוד.

לדברי החברה, אורח החיים החופשי של ג'אגר, יופייה הטבעי הקורן וחוש ההומור השנון שלה עומדים בקו ישר ומושלם עם הפילוסופיה והחזון של Fructis - לעודד צרכנים להביע את האישיות הייחודית שלהם ולאכוף את תחושות ההגשמה ובטחונם העצמי דרך שערם. כתומכת נלהבת באיכות הסביבה וכמי שנוסעת באופן מתמיד ברחבי העולם, האישיות החזקה והחוש העסקי המפותח של ג'אגר נזקפים לזכות הנשים החזקות שאיתן היא מתרועעת בחייה.

"אנו שמחים לקדם בברכה את ג'ורג'יה מיי ג'אגר למשפחת גרנייה. כנצר לשושלת מלכותית של רוק 'נ' רול ואופנה, ג'אגר ידועה ביופיה הייחודי והמשיכה הגלובלית אליה. היא נציגה מושלמת כנערת Garnier Fructis; בעלת שיק לא מתאמץ, אוהבת לכייף ותמיד נמצאת בתנועה," אומרת אלי גולדשטיין, סגנית נשיא בכיר לשיווק בגרנייה.

אגב, ג'אגר תופיע בקמפיינים של כלל מוצרי Garnier Fructis, הכוללים שמפו, מרכך ומוצרי טיפוח ועיצוב שונים. למעשה, הקמפיין הראשון בהשתתפותה עלה לאוויר ממש לפני יומיים. ככה זה נראה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails