יום שבת, 19 בספטמבר 2015

MAC x Charlotte Olympia Spring 2016 Makeup Collection

מותג הקוסמטיקה MAC לא נח לרגע ושוב אנו מתבשרים על שיתוף פעולה חדש ומסקרן שעתיד להגיע באביב הבא. הפעם MAC מאחדים כוחות עם המעצבת הבריטית ובעלת מותג הנעלים והאקססורייז היוקרתי הנושא את שמה - Charlotte Olympia ("שרלוט אולימפיה"). השניים ישיקו קולקציית מוצרי איפור בסגנון הרטרו גלאם, שתעלה על המדפים במרץ 2016.



ג'יימס גייג'ר, סגן נשיא בכיר ומנהל הקריאייטיב ב-MAC, מציג את שיתוף הפעולה הנ"ל כך: "שרלוט אולימפיה דלל היא לא רק כישרון אמיתי בעולם העיצוב והאופנה, אלא גם יופי ניצחי שמוצריה – חדורים גחמה, צבעוניים וכייפיים – מדברים בצורה מושלמת עם האסתטיקה של MAC... האביזרים השובבים והמסוגננים שלה הם ההשראה האולטימטיבית לאיפור; המשחקיות והמיגוון בקולקציה של MAC Charlotte Olympia הוא כזה שאנחנו לא יכולים כבר לחלוק אותו עם העולם." אממ, נשמע מבטיח!

שרלוט אולימפיה דלל, מצידה, מצהירה שמדובר פה בלא פחות מקולקציית החלומות שלה! לדבריה, "ההשראה לקולקציה מגיעה מאהבתי לעידן שחלף, שבא לידי ביטוי במראה היופי היומיומי שלי וכפי שהוא משתקף באסתטיקה העיצובית שלי." במילים אחרות, נראה הקולקציה נועדה, למעשה, כדי לעזור לנו לשחרר את כוכבת הקולנוע הפנימית שבכל אחת ואחת מאיתנו ולהפוך אותנו לנערות פינאפ בסגנון כוכבות הקולנוע ההוליוודי הקלאסי של שנות ה-40 וה-50.

המותג "Charlotte Olympia" ידוע בזכות הדגש שהוא שם על איכויות החומרים מהם מעוצבים הנעליים והאקססוריז שלו, כמו גם שימת הלב הקפדנית לפרטים הקטנים. הפילוסופיה העיצובית העומדת מאחוריו היא יצירת נעלים נשיות עם תעוזה הומוריסטית. אחד מסממני המותג המוכרים הוא נעלי ה"קיטי" (או, אם תרצו- נעלי החתלתול) המפורסמים, שחוזרים על עצמם בדגמים שונים בכל עונה ואהובים במיוחד על סלבריטאיות מכל העולם. כאמור, את המותג הקימה שרלוט אולימפיה דלל בשנת 2007, כשהיתה בת 28 בלבד, אבל עם ניסיון  שצברה בבתי אופנה גדולים כמו "אונגרו" ו"ג'יאמבטיסטה ואלי".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails