יום ראשון, 28 בפברואר 2016

שיאו וון ג'ו היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

תגידו שלום לפנים החדשות של משפחת L’Oreal Paris: הדוגמנית הסינית, יקירת עולם האופנה – שיאו וון ג'ו (Xiao Wen Ju), הדוגמנית בעלת היופי המרענן, שידועה בזכות אישיותה התוססת והגישה השאננה לחיים ובכלל.



שיאו פרצה לתודעת הקהל, כשנבחרה להוביל את תצוגת האופנה של מארק ג'ייקוב לאביב/קיץ 2012. כיום, היא ממותגת כאחת הדוגמניות המבוקשות ביותר בעולם האופנה אחרי שכיכבה גם בקמפיינים של דיור, קלווין קליין ו-DKNY. נראה שתפקידה החדש כפנים של לוריאל פריז ימצב אותה גם במקום גבוה מאד בעולם היופי.


"להיות חלק ממותג מוערך ומהווה השראה, שתמיד נמצא בחוד החנית של העצמה נשית ויופי, זה בהחלט כבוד אמיתי. אני לא יכולה לחכות כבר כדי להתחיל לשתף וליצור סיפורי 'לוריאליסטה' (L’Oréalista- כינוי לשגרירת יופי של לוריאל) יפים בכל רחבי העולם", אומרת שיאו וון.


שיאו וון בת ה-26 מצטרפת לנבחרת מכובדת מאד של לוריאליסטות כמו דואוצן קרוס, נטשה פולי, לומה גרוטה, ליה קבדה, קרלי קלוס ואחרות והיא כבר נבחרה להשתתף בקמפיין החדש לשיער של לוריאל פריז. "זה כמו סוג של חלום שהתגשם," היא אמרה בראיון למגזין "ווג". "כשהייתי קטנה, הייתי צופה תמיד בטלוויזיה ואני זוכרת את הפרסומת עם הסלוגן באנגלית 'You're worth it' ("את שווה את זה"). תמיד רציתי להעתיק את המילים האלו ותמיד השתמשתי במוצרי השיער שלהם – הספריי, השמפו. עכשיו אולי יום אחד הפנים שלי יופיעו עליהם." ועוד איזה פנים מדהימות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails