יום שבת, 8 באפריל 2017

ניחוחות חג (פסח 2017)

בדומה לאופנה, גם עולם הבישום מורכב משתי עונות שונות – אצלנו הן נקראות "ראש השנה" ו"פסח". כל אחת מהן עמוסה בהשקות חדשות ומעודדת אותנו לזנוח את הבושם הנוכחי לטובת משהו יותר מהודר ומרענן ובעיקר "עכשווי" יותר. אז אם אתם בעניין של לעדכן את גרדרובת הניחוחות שלכם עם טוויסט של בושם מוכר ואהוב, או פשוט רוצים לנסות ניחוח חדש לחלוטין, הנה כמה הצעות לבשמים ששווה לנסות אותם (או אפילו להעניק אותם במתנה למישהו שיקר לליבכם).



לה 👩


Pink Fresh Couture MOSCHINO

כשג'רמי סקוט הציג לפני קצת יותר משנה את הגרסה הראשונה של הניחוח - Fresh Couture, נראה היה שמדובר בקונספט הומוריסטי ואירוני, כשהבושם הגיע באריזה של תרסיס לניקוי חלונות. כעת, מגיעה מהדורה חדשה של הבושם ומציגה ניחוח פרחוני פירותי עם תווים של אשכולית ורודה רעננה, דומדמניות שחורות, שושנת העמקים, ורד בר, רימון, יקינתון ורוד, מאסק אמברוקס וארז.

מחיר: 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)




Lady Emblem Elixir MONTBLANC

אחרי הצלחת הניחוח "ליידי אמבלם", משיק המותג ניחוח המשך, הרבה יותר נועז, עבור נשים חזקות ואבסולוטיות. הניחוח בגרסה החדשה הינו פרחוני-עציי וכולל תווים של פלפל, ליצ'י, מנדרינה, ורד דמשקאי, יסמין, אירוס, פריחת תפוז, פטצ'ולי, סנדלווד ווניל. 
העיצוב המקורי של הבקבוק - בצורת יהלום בעל 43 פאות – נשמר, רק הפעם הוא מגיע בגוון כהה יותר של זהב ורוד.

מחיר: 323 ₪ (תכולה: 75 מ"ל אד"פ)




Fantasy in Bloom BRITNEY SPEARS

הבושם החדש בסדרת ה"פנטזיה" הפופולרית של הזמרת בריטני ספירס מוקדש לעונת האביב והוא נוצר בהשראת פריחת מטעי הדובדבנים, חלומות בהקיץ וקרני השמש החמות והזוהרות. הרכבו של הניחוח הפרחוני-פירותי כולל: פירות יער, מנדרינה ירוקה, פריחת דובדבן סאקורה, פריחה לבנה של אוסמנטוס, יסמין וינטאג' ופקעות, אלגום אוסטרלי, וניל מדגסקר וענבר.

מחיר: 149 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)





L'Ange Noir GIVENCHY

"המלאך השחור" החדש בסדרת Ange ou Demon, מייצג מסתורין שאין לעמוד בפניו ואת הפרדוקס האולטימטיבי: "קורן כמלאן, חמקמק כמו החושך". ניחוח אלגנטי, נחשק ונועז, שנוצר בהשראת סרטי הפשע בסגנון ה"פילם נואר".
ההרכב שלו הינו שילוב פרחוני פודרתי, הכולל תווים של ברגמוט, פלפל ורוד, שקד רענן, איריס לבן טהור, שומשום שחור מלוח, שעועית טונקה זרעי אמברטה וענבר.

מחיר: 449 ₪ (תכולה: 75 מ"ל אד"פ)




Flower by Kenzo Eau de Lumière KENZO

גרסה נוספת חדשה מתווספת לשורת הניחוחות המגוונים בסדרת ה- Flower by Kenzo. הפעם, מדובר בגרסה שאמורה ליצור מחדש את ניחוח האור והאנרגיה של פרח הפרג האייקוני- הסמל המרכזי של הסדרה. זהו ניחוח פרחוני רענן ו"קורן", הכולל תווים של ברגמוט קלבריאני, אגס מתקתק, ורד בולגרי, יסמין עדין, דבש ומאסק לבן.
הניחוח מגיע בבקבוק בעיצוב זהה לכל שאר הבשמים בסדרה, כאשר פרח הפרג שבתוכו בינו כתמתם וגון הנוזל שלו הינו שמפניה.

מחיר: 299 ₪ (תכולה: 50 מ"ל אד"ט)




Viva La Juicy Sucre JUICY COUTURE

ניחוח פירותי פרחוני גורמה חדש בסדרת Viva La Juicy של מותג האופנה "ג'וסי קוטור". כמו ששמו מרמז עליו, מדובר בניחוח מתקתק ורומנטי עם עסיסיות מפתה ומענגת. התרכובת שלו מכילה תווים של גרדניה ברזילאית, מנדרינה כתומה, דומדמנית אדומה, פריחת התפוז, יסמין, אפרסק, קרם שקדים, קצפת, וניל, סנדלווד וקקאו.
אריזת הבושם מזכירה את זו של שאר הבשמים בסדרה, בגוונים של זהב וורוד עם סרט פפיון גדול. כמו כן, נוסף לבקבוק בסיס מוזהב בעיצוב המזכיר תחתית נייר של קינוח מתוק.

מחיר: 249 ₪ (תכולת: 100 מ"ל אד"פ)



Signorina in Fiore SALVATORE FERRAGAMO

ה"סניורה" החדשה בסדרת הבשמים של מותג היוקרה האיטלקי "סלווטורה פראגמו" היא ניחוח פרחוני רומנטי ועדין אך מלא אנרגיה. ההרכב שלו מכיל תווים של סורבה אגסים, רימון, פריחת דובדבן, יסמין, מאסק לבן ואלגום קרמי.

מחיר: 249 ₪ (תכולה: 50 מ"ל אד"ט) / 349 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)





Mia Me Mine HALLOWEEN

"הלוואין" מציגים ניחוח חדש, שהינו בעצם עמוד התווך לאוסף חדש לחלוטין של ניחוחות המכונה בשם "Mia Me Mine". זהו ניחוח, שלכאורה מהווה פנטזיה אינטימית ומסתורית של נשים חזקות עם רוח חופשית. הרכב הניחוח פותח בשילוב במשב מסתורי של ליצ'י, יוזו, ופלפל ורוד. ממשיך לניחוח פרחוני של אצבעונית ארגמנית ושוקע בחושניות של פצ'ולי ומוסק.

מחיר: 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"פ)





לו 👨

Aqva Pour Homme Atlantiqve BVLGARI

גרסה חדשה, רעננה ואנרגטית, לבושם הפופולרי של המותג Aqva Pour Homme. הניחוח נוצר בהשראת העוצמה הגדולה של מעמקי האוקיינוס האטלנטי וככזה הוא כולל, בין השאר, תווים מימיים. התרכובת שלו בנויה מתווים של ברגמוט קלבריאני, לימון סיצליאני, מים חיוניים, וטיבר, פצ'ולי, סנדלווד (אלגום) ובנזואין.

מחיר: 399 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)




Armani Code Colonia GIORGIO ARMANI

מהדורה חדשה לניחוח "ארמני קוד" של ג'ורג'יו ארמני, המתואר כאלגנטי, חושני ואטרקטיבי. על ההרכב חתום הבשם אנטואן מייזונדי, שרצה לשמור על אופיו של הניחוח אבל הוסיף לו גם מנה של רעננות ומגע חושני של פריחת תפוז. בין התווים הכלולים בו: ברגמוט, מנדרינה, פלפל ורוד, פריחת תפוז, מרווה, מולקולה סליצילט, פולי טונקה, ענבר והליטרופ.
הבקבוק שומר על צורת העיצוב המאפיינת את שאר הבשמים בסדרה. הוא מהודר ושקוף בעל קווים חלקים, רק בגוון שונה הפעם – של כחול רענן מפתה. מתחת לפקק ישנה חגורה שחורה רחבה כמו אבנט של חליפת טוקסידו מהודרת.

מחיר: 329 ₪ (תכולה: 75 מ"ל אד"ט) / 399 ₪ (תכולה: 125 מ"ל אד"ט).



Only the Brave High DIESEL

עוד ניחוח בסדרת ה"אמיצים" של דיזל, המציג גרסה רעננה יותר עם ניחוח עציי ארומתי. על ההרכב אחראים הבשמים ניקולא בוליו וקרלוס בנעים והוא כולל תווים של ג'ינג'ר, מנטה, אשכולית, יוזו, גרניום וענבר עציי.
הבושם מגיע בבקבוק האייקוני, המעוצב בצורת אגרוף, ובגוונים של כחול בהיר ונגיעה של כסף המבטאים רעננות וחיות.

המחיר: 169 ₪ (תכולה: 75 מ"ל אד"ט) / 199 ₪ (תכולה: 125 ₪ אד"ט)





Emblem Absolu MONTBLANC

"אבסולו", המהדורה החדשה בסדרת הבישום "אמבלם" של מותג עטי היוקרה "מונבלאן", מציגה ניחוח פירותי-עציי חם וכריזמטי בבקבוק מוזהב. ההרכב של הבושם כולל תערובת תווים עציים חמים עם תבלינים קרים, ביניהם: אגס, מנדרינה, הל, לבנדר, פלפל ורוד, פירות, דבש, וטיבר, פטצ'ולי ואזוב קריסטלי.

מחיר: 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)





Gentlemen Only Fraîche GIVENCHY

ניחוח הדרי-ארומטי-עצי אלגנטי ורענן, המייצג מגע של אוויר צח, רעננות טהורה וחושניות. הוא פותח עם תווים הדריים אנרגטיים הנשלטים על-ידי לימון הדרי ומנטה, גוונים ארומטיים של מרווה מקשטים את ליבו והבסיס שלו עציי ומורכב מענבר ווטיבר.
הבקבוק מגיע בעיצוב הסטנדרטי והמוכר של סדרת בשמי "ג'נטלמן", כשבמהדורה מיוחדת זו הוא בזכוכית חלבית בגוון כחול בהיר.

מחיר: 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)




את הניחוחות החדשים ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails