יום שבת, 15 באפריל 2017

והרי החדשות בקצרה...

בימים האחרונים הצטברו על שולחן הבלוג המון חדשות יופי מהארץ ומהעולם. כדי להשאיר אתכם מעודכנים תמיד, הרי לכם מקבץ חדשות שהכנתי עבורכם:



רשת האופנה "ברשקה" (Bershka) השיקה את אוסף מוצרי הקוסמסטיקה הראשון שלה - Beauty by Bershka, הכולל יותר מ-100 מוצרים המיועדים לאיפור וטיפוח. האוסף יוצע בחנויות הרשת ברחבי העולם ובאתר האינטרנט של המותג והוא יחולק ל-7 קטגוריות שונות: פנים, גבות, שפתיים, עיניים, ציפורניים, גוף ובישום. לדברי החברה, המוצרים כולם אינם מכילים פארבנים ולא נבדקו על בעלי-חיים.


💄


השפתון הנוזלי של "איב סאן לורן" - Vinyl Cream Lip Stain, הוא השפתון הנמכר ביותר ברשת "ספורה" (Sephora). עפ"י דו"ח שפרסמה הרשת, השפתון של מותג היוקרה שבבעלות "לוריאל", הצליח לעקוף כמה שפתונים ממותגים פופולריים אחרים - את המקום השני ברשימה תפס השפתון הנוזלי Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick, ובמקום השלישי ברשימת המכירות ממוקם, למעשה, סט שפתוני ניוד של המותג "ספורה" עצמו - Sephora Favorites Give Me Some Nude Lip

יש לציין, ש"איב סאן לורן" הוא המותג היחיד מבין שניים שהצליח לתפוס שני מקומות ברשימת 10 השפתונים הנמכרים ביותר, עם השפתון Volupte Tint-in-Balm במקום הרביעי. המותג "טום פורד" שבבעלות "אסתי לאודר" הוא המותג השני שמופיע פעמיים ברשימה – עם השפתונים Lip Color ו- Lip Color Matte במקומות השישי והתשיעי בהתאמה.







💄


מותג הקוסמטיקה "סמאשבוקס", המאפרת האמריקאית וולדה האגרטי (Vlada Haggerty) ומעצבת התכשיטים זואי צ'יקו (Zoe Chicco) קבעו שיא גינס עולמי חדש, כשיצרו את "אמנות השפתיים היקרה ביותר" בשווי של 26,500$ !!! השיא נקבע ב-22/03/17, כשהאגרטי עבדה במשך שעה על שכלול המראה הסופי של השפתיים, תוך שהיא משתמשת בלא פחות מ-80 יהלומים בשווי של למעלה מ-6.5 קארט, אשר סופקו על-ידי צ'יקו.

האגרטי בפעולה

אגב, מלבד פתיתי זהב ואבני חן השתמשה האגרטי ליצירת המראה בשפתון הנוזלי המטאלי של "סמאשבוקס" Be LEgendary Liquid metal בגוון Crimson Chrome ובשפתון Always On Liquid Lipstick בגוון Bawse.


💄



"לוריאל פריז" משיקה שפתון מיוחד לציון 20 שנות שיתוף פעולה עם פסטיבל הסרטים בקאן. מדובר בגרסה חדשה (במהדורה מוגבלת) של השפתון האייקוני Color Riche, בגוון המכונה בשם Color Riche Red Carpet ("קולור ריש השטיח האדום") – גוון אדום עסיסי עם גימור סאטן, המהווה פריט מושלם לכל מראה זוהר במהלך הפסטיבל. 


על השפתון עצמו מופיעה חריטה של המילים "20 Years" ("20 שנה") לצד עיטור של כפות דקלים, המסמלים את הפרס הראשון בפסטיבל. אריזת השפתון עצמו עשויה מחומר המזכיר את השטיח האדום וגם היא מעוטרת בכפות דקלים מוזהבות.

השפתון יושק במהלך מאי 2017, בסמוך למועד פתיחת פסטיבל הסרטים ה-70 בקאן.



💄


מחלקת הקריאייטיב ב- MAC מבצעת מהפך! ג'יימס גייג'ר (James Gager), הנמנה עם קבוצת "אסתי לאודר" כבר 37 שנים, עזב את תפקידו הנוכחי כמנהל הקריאייטיב של MAC, אותו החזיק במשך 17 שנה. את המושכות קיבלה לידיה טוני לאקיס (Toni Lakis), מי שהיתה סגניתו בין השנים 2003-2014. כעת, כאמור, היא חוזרת לחברה לאחר שלוש שנים בהן כיהנה כמנהלת הקריאייטיב בקבוצת "טיפאני".

גייג'ר ולאקיס

למי שדאג, ג'יימס גייג'ר ימשיך לעבוד בקבוצת "אסתי לאודר", אליה הצטרף ב-1979. החל מה-1 במאי הוא יכהן כסגן נשיא בכיר, מנהל קריאייטיב ומפתח מותג בקבוצה, המחזיקה בין השאר במותגים כמו Bobbi Brown, Smashbox ו- Too Faced. במסגרת תפקידו הוא יפקח על פרוייקטים מיוחדים וכן יפקח על צוות הקריאייטיב של Jo Malone London.


💄




"ביוטי בלנדר" (Beautyblender) השיקו סט קייצי במהדורה מוגבלת של הספוגיות המפורסמות שלהם עם שני גוונים חדשים לגמרי!  הסט, שמכונה בשם Summer Fling כולל את הספוגית המקורית בגוון הוורוד הלוהט יחד עם שתי ספוגיות בגוונים חדשים: כתום (Pop) וירוק ניאון (Glow). 

הספוגיות בגוונים החדשים מגיעות באותו הגודל והצפיפות של הספוגית הוורודה המקורית וכמובן משמשות לאותן מטרות. אבל החלק החשוב ביותר הוא שבעוד מחירן של שלוש ספוגיות עומד על סך של 60$, תג המחיר שהוצמד לסט ה- Summer Fling הינו 49$ בלבד!

את הסט ניתן להשיג באתר המותג וברשת "ספורה".








💄


המגזין הכלכלי המוביל בעולם "פורבס" (Forbes) מכיר בכוחה של המדיה החברתית להפוך עסקים קטנים לגדולים ומצליחים ומכריז לראשונה על רשימת המשפיענים המובילים שלו בתחומים של כושר, ביוטי ועיצוב הבית. בקטגוריית הביוטי תפס מני גוטיירז (Manny Gutierrez), שגריר היופי הגברי הראשון של "מייבלין", את המקום השמיני, קצת אחרי חברו, אושיית האיפור ג'פרי סטאר (Jeffree Star), שנחת על המקום השישי ברשימה. הוולוגרית הבריטית זואי סאג (Zoe Sugg), הידועה גם בשם המסך שלה "זואלה", לקחה את המקום הראשון ברשימה, כשמישל פאן (Michelle Phan) נושפת קרוב על עורפה במקום השני.

מישל פאן

"פורבס" מתכוונים לפרסם את רשימת המשפיענים המובילים שלו שלוש פעמים בשנה, כאשר בהמשך יתווספו לרשימה משפיענים בתחומים נוספים. אגב, את הרשימה הם מרכיבים על-סמך התהודה של אותם משפיענים עם קהל האוהדים שלהם, הנטייה שלהם לויראליות וכמובן הרלוונטיות שלהם. כמו כן, נלקחים בחשבון גם החסויות והמיזמים העסקיים של אותם משפיענים. "פורבס" מדגישים, כי הרשימה תכלול רק משפיענים שהרוויחו את שמם ובנו את העסק שלהם באמצעות המדיה החברתית. לפיכך, הקרדשיאנים ואישים מפורסמים אחרים לא יכללו ברשימה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails