יום ראשון, 8 באפריל 2018

Jennifer Lopez & Inglot Makeup Collection


מותג האיפור הפולני המפורסם "אינגלוט" הכריז על שיתוף פעולה ענק עם הזמרת, השחקנית ומלכת הגלואו ג'ניפר לופז, לפיו ישיקו השניים קולקציית איפור משותפת, הכוללת לא פחות מ-70 פריטים! האוסף הנרחב יציג את החזון של לופז ו"אינגלוט" אודות נשיות חזקה ויציע לנשים דרכים שונות לבטא את עצמן באמצעות היופי והזוהר של ג'יי לו.



לופז חשקה זה מכבר להשיק קולקציית איפור משלה, אבל רצתה שהמוצרים יהיו הן איכותיים והן זמינים לכל כיס. מאחר והמותג הפולני מציע את שני הפרמטרים הללו, החיבור בין שני הצדדים הפך למושלם. ההודעה על שיתוף הפעולה הנ"ל הוכרזה בחשבון האינסטגרם של "אינגלוט" במילים הללו: "אנו נרגשים להכריז ששיתוף הפעולה בין ג'ניפר לופז ואינגלוט יושק ב-26 באפריל @jlo #JLOxInglot #JLO #INGLOT."


למעשה, אמן האיפור האישי של לופז, סקוט ברנס (Scott Barnes), חשף לפני כמה שבועות שלופז עובדת על יצירת ברונזר חדש, כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלה מאופרת בו. הדבר עורר מייד התרגשות עצומה בקרב כל מכורי האיפור באשר הם. כעת מסתבר שג'ני מהבלוק עבדה על שורת שלמה של מוצרים. אגב, הברונזר המדובר מכונה בשם Boogie Down Bronze והוא מהמם, כפי שאפשר לצפות. הוא עובד פלאים על סוגי עור שונים והוא מאזן באופן מושלם בין גוונים קרים וחמים. כמו כן, הוא מגיע בגימור מאט ומעניק מראה טבעי ללא מאמץ.



גז'גוז' אינגלוט (Grzegorz Inglot), סגן נשיא אינגלוט ארה"ב, סבור שללופז יש תובנה ייחודית לגבי מה שנשים רוצות: "לא יכולנו לבקש שותפה טובה יותר מג'ניפר. היא חזון יופי אמיתי. בנוסף לזה שיש לה סטייל נהדר, ג'ניפר היא גם דיי מומחית יופי בעצמה. לאחר שנים של עבודה עם הטובים ביותר בתחום העסקים, יש לה תובנה ייחודית בכל מה שקשור למה שנשים רוצות כמו גם אילו מוצרים נחוצים כדי ליצור את אותו זוהר יפייפה בו היא מפורסמת," מסביר אינגלוט.

כאמור, הקולקציה של לופז ו"אינגלוט" תכלול 70 פריטים שונים, ביניהם שפתונים, ליפגלוסים, צלליות, היילייטרים, ריסים מלאכותיים ועוד. מאחר וכולם אובססיביים עכשיו על המראה המואר והזוהר, לופז דאגה לפתח גם מוצרים שיגרמו לעור הפנים לזרוח אפילו יותר מהשמש. בין המוצרים הללו ניתן למצוא את Livin’ The Highlight (היילייטר בגוון שמפנייה בהיר ורך) ו- LipGlossy. נראה שלופז מתכוונת גם להחזיר את טרנד הליפגלוס משנות ה-90 ולהפוך אותו לדבר הגדול הבא של 2018.

בכל מה שקשור לצלליות, "אינגלוט" ידועים בשיטת ה- Freedom שלהם, המאפשרת להרכיב פלטות בהתאמה אישית. בקולקציה של ג'יי לו תינתן האפשרות להרכיב פלטות של חמישה סמקים, 20 צלליות ושתי שלישיות של היילייטרים.

לפי שעה לא פורסמו עדיין כל הפרטים אודות המוצרים או תמונות שלהם, אבל "אינגלוט" הודיעו שהקולקציה תושק ברחבי העולם החל מ-26 באפריל 2018 – בדיוק בעוד 18 יום! לאלו שלא יכולים להתאפק תהיה גם אפשרות להזמנה מוקדמת כבר מה-17 באפריל 2018. המוצרים יהיו זמינים במשך שנה בחנויות המותג, באתר האינטרנט שלו ובעוד מספר נקודות שונות. כזכור, כבר לא ניתן להשיג יותר את מוצרי "אינגלוט" בישראל, אז זה הזמן להשקיע בקרובים שלכם בחו"ל, לארגן נסיעה לעצמכם או פשוט להיות עם האצבע על המקלדת...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails