יום שלישי, 24 באפריל 2018

Lancome Bronze & Glow Summer 2018 Collection


קולקציית קיץ 2018 של מותג היופי הצרפתי "לנקום" מציעה מוצרים שיוסיפו "נשיקות שמש" זוהרות לעיניים ולפנים. המוצרים מיועדים להדגיש את הגוון השזוף, אבל גם נותנים מקום לצבע תוסס עם אפקט רטוב לשפתיים.



הקולקציה כוללת את המוצרים הבאים:


Bronze & Glow Palette – פודרה באריזת קומפקט, המשלבת 4 גוונים שונים בגימור פנינתי לפיסול הפנים המועשרים בחלקיקים מחזירי אור, שמעניקים לעור זוהר מדהים. המרקם של הפודרה מעניק תחושה קרמית למגע והוא מועשר בחלקיקי פנינה זהובים וורודים, כך שהוא מספק ברק זוהר מאד. בנוסף, הפורמולה שלה מורכבת משילוב של פיגמנטים עם נוזלים, כך שהיא מתמזגת על העור בצורה חלקה מאד.

הפודרה מוצעת בשני שילובי גוונים הרמוניים:
·       01 It’s Time To Glow – גוונים ברונזה זהובים
·       02 Your Pink Glow Shot – גוונים ורודים זהובים


Glow For It All-Over Color Highlighting Palette – פלטה הכוללת שלושה גוונים שונים לשימוש על העיניים והפנים. המרקם של הפודרות בפלטה מגיע עם תחושה קרמית והכיסוי שלהן ניתן לבניה מזוהר עדין לגוון בולט.


Teint Idole Ultra Blush Stick & Glow Stick – סמקים קרמיים בצורת סטיקים, בעלי פורמולה קלילה המאפשרת לבנות את הכיסוי הרצוי עם עמידות לאורך כל שעות היום. צורת הסטיק מאפשרת שימוש קל, מהיר ומדוייק במוצר בכל מקום בו נמצאים.

הסמקים מוצעים ב-3 גוונים שונים:
·       103 Coral Flush (קורל)
·       201 Red Flush (אדום)
·       202 Pink Flush (ורוד)


Color Concentrated Mascara Top Coat – טופ-קוט צבעוני לריסים בעל פורמולה פיגמנטית נוזלית, המעניקה צבע תוסס לריסים לצד אפקט זוהר. המוצר ניתן לשימוש לבדו או מעל מסקרה אחרת. מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       Blue (כחול)
·       Gold (זהב)
·       Green (ירוק)
·       Pink (ורוד)


Big Lashes Extension Fibres - סיבי ניילון דקיקים מאד בתפזורת, המיועדים למלא את הרווחים בריסים ולהעניק להם נפח גדול ואורך משמעותי ביותר. המוצר מגיע עם אפליקטור של מסקרה, המאפשר למשוח את הריסים בקלות ובנוחות ולספק מינון אידיאלי של חומר.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל ממאי 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails