יום חמישי, 14 ביוני 2018

סקירה: Amika Silken Up Dry Conditioner


כבר סיפרתי בעבר, שאני נוהגת להחליק באופן קבוע את השיער שלי באמצעות מחליק שיער או פן. לצערי, החום הגבוה של המכשירים הללו פוגם בשיער בטווח הארוך, מה שמוביל לכך שהוא  מתייבש ומאבד מהברק הטבעי שלו, הקצוות מתפצלים והשיער מקבל מראה פריזי.



כדי לנסות ולהתגבר על הבעיות הללו, אני משתדלת להשתמש במוצרים שונים כמו קרמים ושמנים שונים לשיער. בדרך כלל, זה משפר את המראה הכללי של השיער, אבל גם הופך אותו לשומני מהר מאד. מה גם, שהשיער שלי מאד דק ודליל וברוב המקרים החומרים הללו מכבידים עליו עוד יותר.

אני בטוחה שעל נפלאותיו ויתרונותיו של השמפו היבש, כבר כמעט כולכן שמעתן וקראתן בכל מקום ובטח גם יצא לרובכן להתנסות בו. אבל מה שבאמת שמחתי לגלות הוא, שלשמפו היבש יש "אח" קצת פחות מוכר – הקונדישינר (מרכך) היבש, שמצליח להעניק לשיער שלי מראה נורמלי יותר.

כשקיבלתי לידיי לראשונה את הקונדישינר היבש של amika, המכונה באופן רשמי Silken Up Dry Conditioner, זה היה נראה טוב מכדי להיות אמיתי. נכון שהשיער שלי זקוק לקונדישינר טוב, אבל איך עושים זאת מבלי להרטיב את השיער?


מדובר פה במוצר שהוא לכל הדעות קסם באריזה צבעונית! כמו מרבית מוצרי המותג, גם הפורמולה של הקונדישינר מבוססת על תמצית צמח האובליפיחה, הידוע בתכונותיו המשקמות, לצד רכיבים משלימים אחרים כמו ויטמינים ומינרלים שונים החיוניים לשיער. כאשר החומר מרוסס על השיער, הוא מעניק לשיער את הלחות לה הוא זקוק, מבלי להכביד עליו. הפורמולה היבשה של "אמיקה" משתמשת גם במרכיב הנקרא Panthenol, שהינו פרו ויטמין B5 – רכיב השומר על הלחות בשיער ומרכך אותו. כמו כן, הוא מעניק לו גמישות ואף מעבה אותו.

על השיער שלי הוא עובד, כאמור, כמו קסם. אני אוהבת מאד להשתמש בו ישר אחרי החלקת השיער במחליק או בפן. השיער נראה פחות פריזי, הוא רך מאד למגע ונראה חיוני יותר. דבר לא פחות חשוב, הוא הריח המושלם של המוצר שאופף מייד את השיער ומעניק לו תחושה רעננה. פשוט שלמות!


כל מה שצריך לעשות הוא לנער היטב את התרסיס ולפזר את החומר על השיער ממרחק של 20-25 ס"מ, בערך ממרכז אורך השיער ועד לקצוות. לאחר המתנה קצרה של דקה או שתיים מברישים את השיער באמצעות מברשת, או אפילו על-ידי "סירוק" באצבעות הידיים. ניתן גם להשתמש לאחר מכן במייבש שיער ומברשת עגולה כדי לקבל מראה מוחלק יותר.

בעקרון, גם אחרי השימוש בשמפו היבש של "אמיקה" רצוי להשתמש ב"אחיו" הקונדישינר, כמוצר משלים. חשוב לציין, שהקונדישינר אינו משפיע על שומניות השיער – זאת אומרת, הוא אינו הופך אותו לשומני יותר, אבל עדיף להמנע מלהשתמש בו על שורשי השיער. כמו כן, הוא מתאים לכל סוגי השיער, כולל שיער מתולתל או צבוע ואפילו כזה שעבר החלקות כימיות למיניהן.



את הקונדישינר והשמפו היבש של "אמיקה" ניתן להשיג באתר המותג, ברשת אפריל, במספרות נבחרות ואצל המשווקים המורשים (מחיר: 90 ₪ ליח', תכולה: 232.5 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails