יום שלישי, 26 ביוני 2018

SACARA Body Mist Collection


חברת האיפור והטיפוח "סקארה" משיקה סדרת מי גוף מבושמים בניחוחות קיץ המוגשים באריזות בעיצוב פירות צבעוני, לתחושת רעננות בימי הקיץ החמים.



הטמפרטורות הגבוהות של הקיץ אינן מאפשרות להתבשם בכבדות כמו בחורף. הפתרון לבישום קליל ורענן מגיע בצורת בודי מיסט – תרסיס מי גוף ריחני, המשתלב היטב עם קרם או תחליב גוף ומותיר הינומת ריח במהלך היום.

סדרת תרסיסי הבודי מיסט של "סקארה" מוצעים במיגוון ניחוחות שונים, הניתנים לשילוב גם האחד עם השני:

בודי מיסט מאסק חושני - מורכב מתווים של מאסק לבן, פרחי אביב ונגיעת וניל קלה, היוצרים עטיפה חושנית ואוורירית על הגוף. עיצוב האריזה צבעוני וקיצי במיוחד, מקושט בפלחי אבטיח על רקע ירוק.


בודי מיסט וניל בורבון - בניחוח וניל מעודן בפירות יער ונגיעות טרופיות מתקתקות. מעניק תחושה קלילה של נשיות מרחפת ומעודנת. עיצוב האריזה טרופי ושמח, מקושט באייקונים של אננס על רקע ורוד.


בודי מיסט פירות יער – חגיגה מעוררת חושים של פטל, דובדבן ופרחים טבעיים, אשר יוצרת קסם של ניחוח רענן וצעיר. עיצוב האריזה צבעוני ואופנתי, מקושט בצמדי דובדבנים על רקע סגול.


בודי מיסט בניחוח אוקיינוס - ניחוח הים והטבע, מעניקים לבודי מיסט זה תחושה של חופשה נצחית. עיצוב האריזה עם קריצה, מקושט בפרי הבננה האקזוטי על רקע ורוד.


כל אחד מהתרסיסים נוח לנשיאה בתיק ואידאלי להתרעננות לאחר חדר כושר או יום עבודה ארוך. כמו כן, ניתן למצוא בסדרה קרם ידיים בניחוח תואם ותחליב גוף משלים לריבוד מושלם של ניחוחות.

ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA  ברחבי הארץ ובאתר החברה (מחיר: 9.90 ₪, תכולה: 125 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails