יום ראשון, 17 ביוני 2018

שאנל עושים מהפכה בעולם המסקרות


מותג הקוסמטיקה היוקרתי "שאנל" (Chanel) מציג לעולם את Le Volume Révolution – המסקרה הראשונה בעלת מברשת מהפכנית, שנוצרה במדפסת תלת-מימדית!



מברשת הפטנט של המסקרה Le Volume Révolution De Chanel מתגאה בטכנולוגיה הפועלת להפיק את המיטב מהפורמולה של המסקרה באמצעות יכולת יישום חכמה. המברשת, העשויה מחומר מיוחד, מאופיינת בסוג של מיקרו-גומחות מודפסות, המכילות את החומר ומספקות את הכמות האופטימלית כדי להעניק לריסים באופן מיידי נפח ואורך מקסימליים יחד עם גוון שחור אינטנסיבי – הכל במשיחת מברשת אחת בלבד!


המבנה הייחודי של המברשת בצורת יערת הדבש טוען בדיוק את הכמות הנכונה של הפורמולה ומאפשר לבנות את עוצמת מראה הריסים, ללא צורך לטבול מחדש את המברשת בתוך טיובת המסקרה בין יישום ליישום. כמו כן, זיפי המברשת הודפסו וסודרו במרחק של מילימיטר האחד מהשני, כך שהיא מעניקה נפח, אורך והגדרה משמעותיים באופן מיידי, מבלי שיווצרו גושים על הריסים.


הפורמולה עצמה כוללת שילוב של שעוות אורז ושעוות דבורים לצד מרקם גמיש, בעוד פילם פולימר שומר על נפח הריסים ועמידות המסקרה עד לרגע הסרתה. בנוסף, הפורמולה כוללת פרו-ויטמין המחזק את הריסים בכל יישום ומזין אותם.

המסקרה הושקה בימים אלו והיא זמינה כרגע רק באתר האינטרנט של המותג באנגליה. בהמשך- בחודש ספטמבר 2018, היא תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails