יום שני, 25 בפברואר 2019

BeautyCare: מוצרים חדשים


"ביוטיקר", רשת הלואו קוסט הפופולרית, ממשיכה להתחדש ולהתעדכן במוצרים מגניבים, במחירים נגישים מאד. הנה כמה מהם:



חובבות איפור שכמותינו מכירות את פלטות האיפור היוקרתיות, שמכילות היילייטרים, סמקים, צלליות או שילוב של כל אלו יחדיו, ומחירן מגיע לכדי מאות שקלים. בשבוע שעבר, במהלך ביקור שערכתי באחד מסניפי הרשת, שמחתי לגלות 3 פלטות חדשות ויפייפיות, שמחיר כל אחת הינו כעשירית ממחיר פלטות דומות (שלא לומר כמעט זהות), שמציעים מותגי איפור פופולריים אחרים:



פלטת צלליות ושימרים 01 ROMANTIC SUNSET (מחיר: 24.90 ₪)

ONE4ALL: פלטת צלליות ושימרים ייחודית בצבעי שקיעה רומנטית. הפלטה מכילה 8 צלליות פיגמנטיות בגוונים חמים ובגימור מאט ומבריק, שימר מוזהב וסומק ורדרד. הפלטה מיועדת לאיפור העיניים, גבות ופנים וניתן ליצור באמצעותה מיגוון רחב של מראות איפור ליום ולערב. בקיצור, כל האיפור שצריך בפלטה אחת!

פלטת סמקים ושימרים 02 DESERT DAWN (מחיר: 24.90 ₪)

FACE2FACE: פלטה הכוללת 6 סמקים בצבעים חמים וקרים בגימור מאט או מבריק, שימר מוזהב וברונזר מבריק. כל הגוונים עתירי פיגמנט ובעלי מרקם קטיפתי.

פלטת שימרים וברונזרים 04 SUMMER GLOW (מחיר: 24.90 ₪)

HIGHLIGHTS: פלטה מרהיבה הכוללת בתוכה 6 שימרים בגוונים שונים, המאפשרים ליצור הארות מרהיבות ולפסל את הפנים.


תיק נשיאה למברשות איפור (מחיר: 19.90 ₪)

כמאפרת מקצועית, חשוב לי לשמור על מברשות האיפור שלי. לכן אני מקפידה לאחסן אותן בתוך נרתיק גלילי קשיח, הנפתח למעין שתי "כוסות", כך שהוא משמש עבורי גם כמעמד להצבת המברשות במהלך העבודה. כעת מציעה רשת "ביוטיקר" נרתיק מדליק דומה, אמנם מעט קטן יותר, אבל מושלם לשימוש אישי. בסופ"ש שעבר, למשל, הנרתיק הנ"ל שימש אותי נאמנה בחופשה באילת. המברשות שלי נשמרו היטב בתוך המזוודה וגם היה מאד נוח להשתמש בו כמעמד במהלך האיפור. אגב, הנרתיק מגיע בשלושה גוונים מדליקים: סגול, ורוד כהה או ורוד בהיר, והוא ניתן לפתיחה וסגירה בצורה קלה ובטוחה.



מכחולי חד-קרן

אם כבר הזכרתי מברשות, אז חובבות חד-הקרן שביניכן בוודאי תשמחנה לגלות שהרשת מציעה ארבע מברשות שימושיות בעיצוב חד-קרן מקסים:

מכחול חד קרן מחודד מס' 01 (מחיר: 5.90 ₪): מברשת לטשטוש/הדגשת איפור עיניים, לטשטוש צלליות ואייליינר, להשגת מראה מעושן ולהדגשת שקעי העיניים.

מכחול חד קרן זוויתי מס' 02 (מחיר: 5.90 ₪): מברשת למריחה מדוייקת של אייליינר, תיחום העיניים ושרטוט הגבות.

מכחול חד קרן קונטור מס' 03 (מחיר: 9.90 ₪): מברשת להצללות, הדגשת שקעי הלחיים ופיזור זוויתי של אבקות איפור.

מכחול חד קרן סומק/פודרה מס' 04 (מחיר: 9.90 ₪): מברשת בעלת שטח כיסוי רחב למריחת אבקות איפור-סומק, פודרה וברונזר.


פורים:

כידוע, בחודש הקרוב נחגוג את חג פורים ורשת "ביוטיקר" מציעה מבחר גדול מאד של מוצרי איפור ואקססוריז להשלמת כל תחפושת או סתם כדי להתקשט במשהו ססגוני. המוצרים מוצעים במסגרת מחלקה חדשה - Make Art, שכוללת ליין מוצרים מקצועיים לאיפור אומנתי מקצועי ולעיצוב שיער. המחלקה כוללת, בין השאר, את המוצרים הבאים:


ווקס צבעוני לשיער (מחיר: 14.90 ₪) – בעל ריכוז צבע גבוה ומרקם נעים, שמתקבע במהירות אבל גם נשטף בקלות במקלחת. הווקס מוצע ב-8 גוונים מרהיבים שונים, המאפשרים ליצור מראות אופנתיים שונים כמו גוונים צבעוניים, אומברה או אפילו צביעה מלאה.


מארז זוגי של סטיקים לאיפור אומנתי (מחיר: 6.00 ₪) – סטיקים צבעוניים בצורת ליפסטיק, המיועדים לשימוש על השפתיים, הפנים, השיער והגוף. בעל פורמולה עשירה בפיגמנט, נוחה למריחה ומתאימה לכל סוגי העור.  הסטיקים מוצעים בשילובים הבאים:

·       שחור ולבן בגימור מאט
·       אומברה – שני גוונים בליפסטיק אחד היוצרים גוון משתנה חדש, בגימור מאט
·       זהב וכסף בגימור מטאלי


פלטת צבעי הגוף Make Art (מחיר: 34.90 ₪) - פלטת צבעי מים לשימוש על הגוף והפנים, מכילה שמונה צבעים נפרדים בגימור מאט ושמונה צבעים מטאליים המחולקים לחצאים ליצירה מקצועית של 2 גוונים במשיכה אחת (one stroke painting). הצבעים בעלי פיגמנט חזק, כיסוי מלא ועמידות גבוהה.


גליטרים להדבקה לפנים ולגוף (מחיר: 4.90 ₪) – סדרת גליטרים גסים במיוחד המגיעים בצורות שונות (כוכבים, משושים, עיגולים) ובשמונה גוונים הולוגרפיים שונים. הגליטרים מיועדים להדבקה על אזורי הפנים, הגוף והשיער והם נצמדים בקלות ללא דבק. עם זאת, ניתן לחזק את ההצמדה באמצעות שימוש בקרם גוף, דבק גוף או ריסים.


מדבקות קריסטלים לפנים (מחיר: 7.90 ₪) - אבנים דמויי קריסטלים עם צד אחורי דביק, מגיעים בשלל צבעים וצורות ומיועדים לשדרג את מראה האיפור. האבנים מגיעות במארז מסודר, בצורה שתהיה נוחה להדבקה.


את הפריטים הללו ועוד רבים נוספים אחרים ניתן להשיג בכל אחד מ-26 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ ובחנות האונליין של החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails