יום שני, 11 בפברואר 2019

Dior Diorsnow Rising Stars 2019 Collection


"דיור" מציגים את Diorsnow Rising Stars - קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת, שמבטיחה להעצים את הנשיות שלנו עם זוהר של כוכבים. הקולקציה מושקת במסגרת סדרת ה- Diorsnow, שעד כה היתה מוצעת בעיקר לשוק האסייתי בלבד, אבל כעת היא תהיה זמינה כמעט בכל נקודות המכירה של המותג בעולם.



האוסף מציג מוצרי איפור מעודנים בהשראת זוהר הכוכבים והמראות שנראו על המסלול בתצוגת ההוט קוטור האחרונה של המותג. פלטת הצבעים מורכבת מהגוונים האופייניים לאביב – ורודים וסגולים.


בקולקציה ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

5 Couleurs Rising Stars (מהדורה מוגבלת) – חמישיית צלליות בעלות מרקם משיי וגימור זוהר עדין. לפלטה מצורפים 2 אפליקטורים דו-צדדיים ומראה מובנית. הפלטה מוצעת בגוון הבא:

·       817 Galaxy – שזיף, פוקסיה, ארגמן, ורוד ו-וויולט


Diorshow Mono Rising Stars (מהדורה מוגבלת) – צללית בודדת, המגיעה עם מראה מובנית ואפליקטור דו-צדדי. מוצעת בגוון אחד:

·       916 Vertigo – ורוד מסנוור


Diorskin Nude Luminizer Rising Stars (מהדורה מוגבלת) – פודרה מאירה, המגיעה באריזה יוקרתית שמהווה תכשיט אמיתי. הפודרה מעוטרת בעיטור של לב וכוכבים, שהיו אהובים מאד על כריסטיאן דיור.

·       009 – ורוד זוהר



Dior Addict Lip Maximizer Rising Stars – מוצר טיפולי המעניק לשפתיים לחות עשירה ואפקט מנפח מיידי ולטווח ארוך. המוצר מכין את השפתיים לשפתון שיונח מעליו ומעניק להן אפקט של תחושת מלאות הודות לחומצה ההיאלורונית שמכילה הפורמולה שלו.

·       014 Prismatic – ורוד בהיר ססגוני


Rouge Dior Rising Stars (מהדורה מוגבלת) – שפתון עשיר בלחות וברכיבים מזינים התורמים המותירים את השפתיים רכות ונעימות. כמו כן, השפתון מציע כיסוי אטום ועמיד לאורך זמן. מוצע בשני גוונים:

·       577 Starlette – ורוד רענן
·       921 Starnight – שזיף חושני



Dior Le Vernis Rising Stars – לקים:

·       347 Sparkle – אפרסק עדין
·       574 Twinkle – ורוד אינטנסיבי



הקולקציה זמינה על המדפים ברחבי העולם ממש מהחודש – פברואר 2019.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails