יום רביעי, 6 בפברואר 2019

KIKO Waterflower Magic Spring 2019 Collection

*הפוסט עודכן ונערך מחדש

בקרוב מאד יפתחו בארץ חנויות המותג האיטלקי הפופולרי Kiko ("קיקו") וזו הזדמנות נהדרת להציג בפניכם את קולקציית האביב שלו - Waterflower Magic.



הקולקציה מורכבת מגוונים פסטליים וגימורים זוהרים בהשראת שושנת מים. המרקמים העדינים והקלילים מזכירים מגע של עלי כותרת על הפנים. הפורמולות מרעננות ומבושמות בעדינות, הודות לתמציות פרחים שהן מכילות. גווני הפסטל והגימורים הבוהקים של המוצרים בקולקציה מאפשרים יצירת מראות איפור ייחודיים ויצירתיים.


בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

Waterflower Magic Highlighter Palette – פלטת היילייטרים, הכוללת ארבעה גוונים פיגמנטיים בגימורים שונים, המאפשרים לפסל את הפנים ולהאיר אותן:

·       Morning Kiss – היילייטר קרמי בגוון בז' (בסיס)
·       Sweet Escape – פודרה מאירה בגוון מוזהב
·       Blossom Explosion – סומק מאיר בגוון אפרסקי
·       Perfect Day – ברונזר מאיר בגוון ביסקוויט



Waterflower Magic Eyeshadow Palette – רביעיית צלליות בגימור מאט ומטאלי ובמרקם רך ומשיי. הפלטה מצויידת במראה מובנית ואפליקטור דו-צדדי להנחת הצלליות. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:

·       01 Piece Of My Heart – גוונים טבעיים חמים
·       02 Sakura Wish – גוונים טבעיים קרים


Waterflower Magic 3 in1 Mascara – מסקרה בעלת אפליקטור דו-צדדי המבטיחה להעניק עד שלושה אפקטים שונים לריסים: נפח, עיגול ומראה פנורמי (בשימוש משולב של שני האפליקטורים). המסקרה מוצעת בגוון אחד:

·       Black – שחור


Waterflower Magic Eyeliner – אייליינר נוזלי בעל אפליקטור עם קצה זוויתי, המאפשר שרטוט מושלם של עיניים חתוליות או סתם כדי לתחום את העיניים בצורה קלה ומהירה. מוצע בגוון אחד:

·       Deep Black – שחור מבריק


Waterflower Magic Vinyl Lip Lacquer – שפתון נוזלי בעל גימור מבריק דמוי ויניל וגוון אינטנסיבי. השפתון בעל מרקם קרמי ורך, המבטיח לשפתיים נוחות מקסימלית למשך שעות ארוכות. מוצע ב-6 גוונים שונים:

·       01 Silky Sand – בז' כהה חם
·       02 Rose Dreams – ורוד לוהט
·       03 Think Orchid – סגול סחלב
·       04 Touch of Coral – קורל בוהק עם תת-גוון ורדרד
·       05 Enjoy the Red – אדום נקי קר
·       06 Sweet Paprika – קינמון עם תת-גוון אדמדם


Waterflower Magic Ombre Duo Lipstick – עפרונות שפתון דו-גווניים בגימור מאט ליצירת אפקט אומברה בשפתיים. העפרונות בעלי פורמט מכני אוטומטי, שאינו מצריך חידוד ומאפשר שימוש מיידי רק ע"י סיבוב. העפרונות מוצעים בשלושה שילובי גוונים:

·       01 Naked Soul – אפרסק ניודי בשילוב ורוד בהיר
·       02 Kind of Red – אדום אבטיח בשילוב כתום בהיר
·       03 Miss Tangerine – כתום בוהק בשילוב ורוד סוכריה


Waterflower Magic Lip Pencil – עפרונות לתיחום והבלטת השפתיים, בעלי גימור סאטן ופורמולה קרמית המאפשרת מיזוג מושלם עם השפתיים. העפרונות מוצעים ב-6 גוונים שונים, התואמים לשפתונים בקולקציה:

·       01 Silky Sand – בז' כהה עם תת-גוון חם
·       02 Rose Dreams – ורוד עתיק עם תת-גוון חם
·       03 Think Orchid – ורוד סחלב בהיר ובוהק
·       04 Touch of Coral – קורל חי
·       05 Enjoy the Red – אדום כהה עם תת-גוון כחלחל
·       06 Sweet Paprika – קינמון


Waterflower Magic Nourishing Lip Oil – שמן לשפתיים, המעשיר אותן בלחות. הפורמולה שלו כוללת תמצית עלי כותרת של חמניה והליקריסום ורוד, שמעניקים לה ריח פרחוני עדין.


Waterflower Magic Foundation Pigment Drops – טיפות מייקאפ מרוכזות המיועדות לעירבוב עם קרם הלחות. הפורמולה החדשנית שלהם מאפשרת למשתמשת לבחור את רמת הכיסוי המתאים לה. המרקם של המוצר משיי וברגע שהוא בא במגע עם קרם הלחות הוא הופך לגמיש ונוח מאד למריחה ומיזוג עם העור. פיית הבקבוק מאפשר שליטה מדוייקת על הוצאת החומר הדרוש ומונעת בזבוז מיותר. מוצע ב-8 גוונים שונים:

·       01 Ivory
·       02 Porcelain
·       03 Light Beige
·       04 Honey
·       05 Almond
·       06 Caramel
·       07 Hazelnut
·       08 Cocoa


Waterflower Magic Blush – סומק דו-גווני בעל גימור מאט, המיועד להחיות את עור הפנים. המרקם של הסומק הינו משיי, הוא סופר פיגמנטי וניתן לטשטוש בקלות. מוצע בגוונים הבאים:

·       01 Peach Tree – בז' בהיר עם אפרסק כהה
·       02 Brown Sugar – כתום ורדרד בוהק עם חום קר
·       03 Pink Shiver – ורוד בהיר מאד עם אדום אבטיח


Waterflower Magic Bronzer – ברונזר בעל גימור מאט, אידיאלי לחימום גוון העור ולפיסול הפנים. הפורמולה של הברונזר בעלת ניחוח וניל עדין. הברונזר מוצע בשני גוונים שונים:

·       01 Warm Honey – לגוון עור בהיר ובינוני
·       02 Natural Sienna – לגוון עור כהה ושזוף


Waterflower Magic Perfecting Powder – פודרה שקופה לקיבוע האיפור והארה של העור. אידיאלית לביצוע טאצ'אפים במהלך היום לספיחת עודפי סבום מהעור והענקת מראה קורן טבעי. הגוון השקוף של הפודרה מבטיח התאמה מושלמת לכל גווני העור והגימור שלה קליל וחלק.


Waterflower Magic Nail Lacquer – לק בעל ריכוז גבוה של פיגמנטים ואבקת פנינים, המבטיח גוון עז עם ברק גבוה כבר מהמשיחה הראשונה. הלק מוצע בשלושה גוונים שונים:

·       01 Kiss the Sky – טורקיז כחלחל בהיר
·       02 Watermelon Field – אדום אבטיח בוהק
·       03 Mauve Infusion – חום אדמדם


Waterflower Magic Face Scrub – פילינג לניקוי וטיהור הפנים, אידיאלי להכנת העור לקראת העונה החמימה של השנה. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות פרחי לוטוס, המעניקות לו ניחוח פרחוני עדין. המרקם שלו הינו של ג'ל קליל, כך שהוא מספק תחושה נעימה לעור והוא גם קל להסרה.


Waterflower Magic Face Mask – מסכת חימר לטיהור וניקוי עור הפנים, מועשרת בתמצית פרחי לוטוס. הפורמולה הקלילה של המסכה מבטיחה לטהר את העור מרעלים ומזיקים ולהותיר אותו חלק וזוהר.


Waterflower Magic Face Cream – קרם לחות לפנים עם תכונות הארה. הפורמולה של הקרם מועשרת בחומצה היאלורונית, המעשירה את העור בלחות, ותמציות פרחי לוטוס, המזינים אותו. הקרם מתאים לשימוש בשילוב טיפות המייקאפ המרוכז, ליצירת BB קרם או כפריימר עם גוון קל.


Waterflower Magic 3 in1kabuki Brush – מברשת קבוקי רב-תכליתית עם סיבים קומפקטיים לשימוש עם פודרות או מייקאפ נוזלי. המברשת מוצעת בשני גוונים שונים: ורוד בהיר או סגול לילך.



הקולקציה הושקה ממש בימים אלו באירופה ואני מקווה שנזכה לראותה מאד בקרוב גם בישראל, עם פתיחת החנויות הראשונות של המותג בארץ.

כאמור, בקרוב מאד – למעשה, במהלך חודש מרץ 2019 - תפתח החנות הראשונה של המותג בישראל (בקניון איילון ברמת גן). לצערי, עודכנתי כעת, שהקולקציה הנ"ל לא תיכלל בין המוצרים שיגיעו לארץ, אבל נוכל בהחלט לצפות לעוד הרבה הפתעות שוות אחרות. אני, כמובן, אשתדל לעדכן אתכם בהקדם!


2 תגובות:

  1. מתי והיכן אמורים להגיע מוצרי קיקו מילאנו ???
    פוסט מרהיב ביופיו

    השבמחק
  2. שדרוג של ממש הקולקציה הנוכחית

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails