יום שני, 25 בפברואר 2019

זנדאיה היא שגרירת היופי החדשה של לנקום


מותג הקוסמטיקה הצרפתי Lancôme הכריז על בחירתו בזנדאיה (Zendaya), שחקנית אמריקאית, זמרת, רקדנית ואושיית אופנה, כפנים החדשות של המותג.



בגיל 22, זנדאיה זוכה להיות חלק מנבחרת מובחרת של שגרירות היופי של "לנקום", כשהיא מביאה איתה לתפקיד את החזון הייחודי שלה. "זהו כבוד גדול להיות מסוגלת לייצג מותג כמו Lancôme ולהצטרף לשורה מדהימה כזו של נשים אייקוניות," היא מצהירה.



פרנסואה להמן (Françoise Lehmann), נשיאת "לנקום" הבינלאומית, מוסיפה: "אנו מצפים לעתיד משמח עם זנדאיה, שהכריזמה הכובשת שלה בסרטים, מוזיקה ואופנה אינה מוטלת בספק. זנדאיה מביאה גישה צעירה וייחודית של יופי, שמשלים בצורה מושלמת את החזון של 'לנקום' והיצירתיות שלה."


כזכור, בשנת 2017 כיכבה זנדאיה על המסך הגדול בסרט המפורסם "ספיידרמן: השיבה הביתה" לצד טום הולנד וכן בסרט "האמן הגדול מכולם" עם יו ג'קמן וזאק אפרון. ב- 2018 היא השאילה את קולה ושרה בסרט האנימציה "מפלצות בשלג". בקיץ 2019 זנדאיה תקבל על עצמה את התפקיד הראשי בסדרה מבית HBO, "אופוריה". כמו כן, היא תחזור לתפקידה כ- MJ בסרט החדש "ספיידרמן: רחוק מהבית".

חוץ ממשחק, זנדאיה ביססה לעצמה שם גם בתעשיית האופנה, היא הופיעה על שערים של המגזינים המובילים ביותר בעולם והיא אישיות רצויה ומכובדת על כל שטיח אדום. כמו כן, יש לה יותר מ-54 מיליון עוקבים במדיה החברתית, מה שהופך אותה לאחד השמות המשפיעים והבולטים בענף. ללא ספק, היא משמשת כמודל לחיקוי לדור שלה והיא משתמשת בקולה כדי לקדם מטרות חינוכיות וחיוביות. במקביל, מעורבותה של זנדאיה בפעילויות צדקה שונות מתקשרת עם המחוייבות הפילנתרופית של "לנקום".


כאמור, זנדאיה מצטרפת לנבחרת שגרירות יופי מובילה, הכוללת אושיות כמו ג'וליה רוברטס, קייט וינסלט, איסבלה רוסיני, פנלופה קרוז, לופיטה ניונגו, לילי קולינס וטיילור היל. כח המשיכה שלה, שלא ניתן לעמוד בפניו, ותכונותיה החזקות – אותם היא חולקת עם השגרירות האחרות – מעידה ללא ספק על עתיד שמח, זוהר ומבריק בתוך משפחת "לנקום".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails