יום שבת, 27 ביולי 2019

KIKO Sicilian Notes Fall 2019 Collection


מותג הקוסמטיקה האיטלקי "קיקו" משיק לסתיו 2019 קולקציית איפור בהשראת האווירה החמימה של סיציליה. הקולקציה מורכבת מגוונים חמים, ניחוחות משכרים ומרקמים חדשניים היוצרים מראה מתוחכם ואינטנסיבי בסגנון ים תיכוני.



קולקציית הסתיו החדשה של "קיקו" מהווה מזמור לצבעים וניחוחות ים תיכוניים והיא כוללת מוצרי איפור, טיפוח ואביזרים שונים – כולם מגיעים באריזות אלגנטיות המעוצבות בהשראת פירות הדר.

המרקמים של המוצרים מבטיחים להיות חדשניים והפורמולות שלהם מועשרות ברכיבי הזנה, לחות, המרצה ונוגדי חימצון, כולל תמציות של פירות הדר, שמנים וויטמינים. במילים אחרות, מדובר באוסף אנרגטי שבוהק בצבעוניות חמימה.


בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Maxi Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 10 גוונים שונים בגימור מאט, מטאלי ופנינה. המרקם של הצלליות מעודן והפיגמנט שלהן עשיר ונצמד בקלות לעפעף. מיגוון הצבעים מאפשר יצירת מראה איפור שמתאים לכל אירוע. האריזה הקומפקטית של הפלטה נוצרה בהשראת אמנות המיוליקה הסיציליאנית והיא אידיאלית לנשיאה בתיק לטאצ'אפים מהירים.

הפלטה מוצעת בשני שילובים גוונים:

·       01 Valley of the Temples – גוונים קרים: ורודים, זהובים וחומים
·       02 Sicilian Baroque – גוונים חמים: ורודים, כתומים וחומים



Long Lasting Eyeshadow Duo – צללית נוזלית דו-צדדית בגימור מאט מצד אחד ומטאלי מצד שני. הצללית מתקבעת במהירות על העפעף ומבטיחה עמידות של עד 10 שעות לפחות. המרקם שלה קליל והיא מותירה שובל של אור וצבע על העפעף.

הצללית מוצעת בשילובי הגוונים הבאים:

·       Hazelnut & Gold – שקד מאט וזהב מטאלי
·       Brown & Shell – חום קר מאט וורוד מוזהב מטאלי
·       Greenwood & Golden Green – ירוק צבאי מאט וירוק בהיר מטאלי
·       Lavender & Lilac – לבנדר מאט ולילך מטאלי


Nutrilash Mascara – מסקרה המעניקה נפח ואורך לריסים עם עמידות של עד 16 שעות, מבלי להכביד על הריסים או ליצור גושים. הפורמולה של המסקרה מועשרת בתמציות טבעיות ובפאנתנול. כמו כן, המברשת האלסטומרית שלה עוצבה לפזר את החומר בצורה אחידה על הריסים.

המסקרה מוצעת בשני גוונים שונים:

·       Brown Theater – חום כהה
·       Mosaic Black – שחור טהור


Eye Marker Duo – אייליינר בעל שני קצוות לשרטוט מדוייק ואחיד: האחד דק ומחודד והשני אלכסוני. פורמולת האייליינר עוצבה להיות עמידה במים והיא מציעה פיגמנט עשיר וצבע בוהק ליצירת מראה גרפי ללא מריחות.

·       Black – שחור


Liquid Lip Color Duo – שפתון נוזלי דו-צדדי בגימור מאט מצד אחד ומטאלי מצידו האחר. המרקם שלו קליל ומאד פיגמנטי ומותיר הרגשת נוחות על השפתיים לזמן ארוך. שני הגימורים של השפתון ניתנים לשימוש לבד או האחד בשילוב השני. העמידות שלו מובטחת עד ל-8 שעות והוא מוצע בגוונים הבאים:

·       Mauve Art – ורוד ארגמני עז
·       Rosy Almond – ורוד חם ניודי
·       Ceramic Brown – בז' עם תת-גוון חם
·       Triskele Coral – אדום קורלי בוהק
·       Magenta Sky – אדום מג'נטה תוסס
·       Poppy Bouquet – אדום פרג טהור
·       Cherry Field – אדום כהה
·       Amaranth Eclair – שזיף


Long Lasting Lip Liner – עפרון שפתיים ללא חידוד, בעל פורמולה עמידה במים עד ל-12 שעות. העפרון מאריך את עמידות השפתון שמונח מעליו והוא מרגיש נוח על השפתיים לכל אורך הלבישה שלו. המרקם שלו רך והוא מחליק בקלות על השפתיים עם פיגמנט עשיר כבר מהמריחה הראשונה.

העפרון מוצע בשמונה גוונים תואמים לאלו של השפתון הד-צדדי הנוזלי:

·       Mauve Art – ורוד ארגמני עז
·       Rosy Almond – ורוד חם ניודי
·       Ceramic Brown – בז' עם תת-גוון חם
·       Triskele Coral – אדום קורלי בוהק
·       Magenta Sky – אדום מג'נטה תוסס
·       Poppy Bouquet – אדום פרג טהור
·       Cherry Field – אדום כהה
·       Amaranth Eclair – שזיף


Nourishing Lip Balm – ליפ באלם בעל תכונות טיפוח לשפתיים לצד צבע עשיר וזוהר. הליפ באלם מבטיח להותיר את השפתיים רכות ומוזנות הודות לפורמולה המועשרת בתמציות שמני חוחובה וזית, וויטמין E.

הליפ באלם מוצע ב-4 גוונים שונים:

·       Etna Tangerine – ורוד בינוני עם תת-גוון פוקסיה
·       Flowers Jam – ורוד לוהט בינוני
·       Strawberry Cream – פוקסיה עזה עם תת-גוון אדום
·       Grape Sorbet – אדום כהה


Baked Blush – סומק אפוי המעניק לפנים מראה טבעי קורן. המרקם שלו מבטיח גימור קטיפתי, המתמזג בקלות על העור, לצד גוון בוהק עדין. אריזת הסומק כוללת מראה מובנית והוא מוצע ב-4 גוונים שונים:

·       Taormina Coast – אפרסק
·       Coral Sunset – קורל אדמדם עם נגיעות מוזהבות
·       Panarea Mauve – ורוד בהיר חם
·       Egadi Wine – אדום ורדרד


Highlighter Duo – היילייטר דו-גווני המיועד להאיר ולפסל את הפנים. המרקם שלו מבטיח גימור קטיפתי וכיסוי עדין שניתן לבניה, בעוד הפורמולה שלו כוללת רכיבי הזנה שונים, המטפחים את העור.

ההיילייטר מוצע בשני שילובי גוונים:

·       Gold Pantelleria – גווני אפרסק וזהב
·       Copper Lava – גווני ביסקוויט וזהב


Baked Bronzer – ברונזר אפוי המעניק מראה שזוף טבעי לעור. המרקם שלו עדין והוא מרגיש נעים ונוח על העור. הפורמולה שלו כוללת תמציות שמן חוחובה ושמן זית לריכוך העור ויש לו ניחוח עדין של פרחי לימון.

הברונזר מוצע בשני גוונים שונים:

·       Warm Melange – בז' בהיר
·       Bronze Melange – בז' כהה


Full Coverage Hydra Foundation – מייקאפ לחותי בעל כיסוי בינוני-גבוה, בעל פורמולה המכילה חומצה היאלורונית. המרקם של המייקאפ הינו קרמי ומבטיח מריחה נוחה ואחידה עם כיסוי מאט זוהר לפנים. האריזה שלו כוללת מברשת בעלת סיבים צפופים למריחה קלה ואחידה של החומר.

המייקאפ מוצע ב-8 גוונים שונים:

·       Ivory
·       Porcelain
·       Light Beige
·       Honey
·       Almond
·       Caramel
·       Hazelnut
·       Cocoa



Brightening Primer – פריימר מאיר לפנים, מיועד להנחה על העור לפני המייקאפ כדי להחליק את העור ולצמצם מראה פגמים. הפורמולה שלו כוללת תמציות צמחים וחומצה היאלורונית והמרקם שלו מגיע בשתי פאזות: בסיס ג'ל קליל ומרענן ופנינים מאירות קרמיות. שתי הפאזות הללו מתערבבות ומתמזגות ברגע שהן יוצאות מהבקבוק.


Eyes & Lips Primer – פריימר דו צדדי לעיניים ולשפתיים בצורת סטיק, המבטיח עמידות מושלמת של מוצרי העיניים והשפתיים שיונחו מעליו.

הצד עם הפריימר לעיניים הינו בעל מרקם קרמי קל למריחה. הוא מאפשר להניח מעליו צללית בצורה אחידה וגורם לגוון שלה להראות חי יותר. כמו כן, הוא מסייע לעמידות הצללית ולא מאפשר לה להצטבר בקפל העפעף.

הצד עם הפריימר לשפתיים מיועד למנוע נזילה של השפתון או הליפגלוס מעבר לקו השפתיים ואף מאריכה את העמידות שלהם. המרקם שלו רך וקרמי והוא מחליק את פני שטח השפתיים.


Energizing Cleanser – מקציף אנרגטי, המתאים לכל סוגי העור ומיועד לקלף ולהסיר בעדינות תאי עור מתים, לכלוך ושאריות איפור. הפורמולה שלו כוללת תמציות מנדרינה, ויטמין E וחלקיקי גרגירי לימון ושקדים. המרקם הג'לי שלו מרענן את העור ויש לו ניחוח הדרי עדין.


Energizing Toner – מי פנים אנרגטיים ולחותיים, אידיאליים להשלמת רוטינת הביוטי. מי הפנים הללו מאזנים מחדש את העור ומבהירים אותו. המרקם שלו הינו של ג'ל מרענן נוזלי ויש לו ניחוח הדרי עדין.


Energizing Face Moisturizer – קרם לחות אנרגטי, המבטיח להזין את העור בפרץ לחות ולהבהיר אותו. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות מנדרינה וויטמין B. יש לו מרקם קליל וניחוח הדרי והוא מתאים לכל סוגי העור.


Lemon Konjac Sponge – ספוג קונג'אק לימוני לניקוי וקילוף תאי עור מתים, לכלוך ושאריות איפור בצורה טבעית ועדינה באופן יומיומי.


Color & Care Nail Lacquer – לקים בעלי פורמולה המשלבת צבע עשיר ותכונות טיפוח לציפורנים, הודות לתמציות צמחים שהיא מכילה. המברשת שלהם מצויידת בסיבים ארוכים בחיתוך עגול, שעוקבים בצורה מושלמת אחרי צורתה הטבעית של הציפורן מבלי למרוח חומר מסביב לה.

הלקים מוצעים בקולקציה ב-4 גוונים שונים:

·       Lavender Syrup – לבנדר
·       Pumpkin Marzipan – אדום כתמתם
·       Cherry Cake – אדום טהור
·       Sweet Pomegranate – סגול כהה



All Over Face Brush – מברשת גדולה לפנים, אידיאלית לשימוש עם פודרות. יש לה סיבים סינתטיים, שעוצבו לאסוף כמות חומר מדוייקת. צורת המניפה שלה מתאימה לשימוש עם פודרות, סמקים, ברונזר או היילייטר.


Precision Brush Duo – מברשת דו-צדדית, המיועדת לשימוש עם מוצרים נוזליים או קרמיים. הסיבים שלה סינתטיים והם מבטיחים להעניק תחושה רכה ועדינה על עור הפנים. ידית המברשת מעוצבת בצורה ארגונומית, כך שהיא נוחה לאחיזה ולשליטה. בצידה האחר- סיבים ארוכים וגדולים המיועדים לשימוש באיזורים רחבים יותר בפנים, בעוד שצידה השני בנוי מסיבים קצרים יותר, לשימוש נקודתי ומדוייק באיזורים קטנים יותר בפנים.


הקולקציה זמינה כבר כעת בחנויות המותג ברחבי העולם. אין לי מושג מתי (ואם בכלל) היא תגיע לישראל, אבל אם אתן קופצות לחופשה קטנה בחו"ל אל תשכחו להכנס לחנות "קיקו" כדי לבדוק אותה מקרוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails