יום רביעי, 3 ביולי 2019

Clarins Face Scrubs Summer 2019

"קלרינס" מרחיבים ומחדשים את ליין תכשירי הניקוי לפנים שלהם עם שלישיית תרחיצים חדשים לגמרי. כל אחד מהם מגיע בטקסטורה מיוחדת ומספק לעור פעולה ממוקדת של ניקוי, רכות וגמישות.



התרחיצים החדשים הללו הינם עדינים, רכים וקרמיים ומהווים מוצר היברידי אמיתי בין מסכה לבין פילינג. ניתן להשתמש בכל אחד מהם לבד או לשלב אותם ליצירת מסכה רב-טיפולית. הם נהדרים לכל סוגי העור וכוללים רכיבים טבעיים שונים כמו חרוזים מתאית עץ, לבה וסוכר סלק.

כאמור, התרחיצים החדשים מגיעים בשלוש גרסאות:

Clarins Fresh Scrub – תרחיץ כחול קריר ומרענן, המרכך ומבהיר את העור בזמן שהוא מסיר זיהומים ותאי עור מתים. הפורמולה שלו מבוססת על תמציות עלים אורגניים, חומצה היאלורונית ושני סוגים של חרוזי תאית – הגדולים מביניהם מסירים רקמות מתות והקטנים מחליקים את פני העור.


Clarins Pure Scrub – תרחיץ המעניק לעור מראה מאט, שולט על הברק השומני שלו ומצמצם נקבוביות. הוא מנקה בעדינות את העור ומרענן אותו. הפורמולה שלו כוללת חרוזי לבה וולקנית טבעית, המספקת לעור את פעולת הניקוי, מסירה רקמות מתות ופותחת את הנקבוביות. במגע עם מים, הפורמולה הקרמית שלו הופכת לקצף.


Clarins Comfort Scrub – פילינג נעים שמורכב משמנים מזינים וגבישי סוכר. פורמולת השמן-ג'ל שלו הופכת לאמולסיה במגע עם מים ומתקבל קרם עשיר, בעוד שגבישי הסוכר מסירים בעדינות תאים מתים מעל פני שטח העור. כמו כן, המוצר מועשר בחמאת מנגו, כך שניתן להשתמש בו גם כמוצר טיפולי לשפתיים.


יש לציין, שמלבד ניקוי עור הפנים, שימוש קבוע בתרחיצים מהסוג הנ"ל, שמבצעים קילוף עדין של רקמות ותאים מתים מהעור, מונע היווצרות קמטים, מסייע בהתחדשות העור וממריץ את פעולת בלוטות החלב שלו, מה שמפחית את היובש.

תרחיצי הפנים החדשים של קלרינס יהיו זמינים לרכישה ברחבי העולם החל מסוף יולי 2019.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails