יום רביעי, 10 ביולי 2019

BeautyCare Eye & Brow Gel


רשת "ביוטיקייר" משיקה ליין של ג'ל עמיד לגבות בארבעה גוונים עמידים מושלמים ובמחיר שווה לכל כיס.



אף איפור לא יהיה מושלם ללא גבות משורטטות ומפוסלות, שמעניקות מסגרת יפה לעין ולפנים בכלל. הטרנד הנוכחי מציג גבות עבות, מלאות ומודגשות, שתופסות מייד את תשומת לב המתבונן. לצערנו, לא כל אחת נולדת עם גבות כאלו מעוצבות ומפוסלות, כך שאנו נדרשות להיעזר במוצרי איפור שיסייעו לנו ליצור את המראה המבוקש, יראו טבעיים (ככל האפשר) ולא פחות חשוב – שיהיו עמידים לשעות ארוכות.

רשת "ביוטיקייר" מציעה ג'ל עמיד (מחיר: 12.90 ₪, תכולה: 5 מ"ל), בארבעה גוונים אוניברסליים שונים, המתאימים לגווני העור והשיער הישראליים. באמצעות הג'ל ניתן לשרטט ולצבוע את שיער הגבה וכן לעצב את צורתה בעיצוב שישמר למשך שעות ארוכות.


הפיגמנט של ג'ל הגבות החדש הינו עשיר ובולט, המרקם שלו רך ונעים והוא קל למריחה בצורה אחידה. כמו כן, הוא מתקבע במהירות ונשאר עמיד גם בתנאי לחות וזיעה.

הג'ל מגיע בצנצנת שקופה קטנה ומצורפת לה מברשת אלכסונית קטנה, באמצעותה ניתן לשרטט בצורה קלה ומדוייקת.


לצד ג'ל הגבות, מציעה רשת "ביוטיקייר" אוסף מוצרים שונים, שיסייע לעצב ולפסל את הגבות בהתאם לטרנד הנוכחי וגם לזה שיבוא אחריו. בין המוצרים ניתן למצוא: מברשת מקצועית זוויתית להנחת ג'ל או צללית רטובה/יבשה (5.90 ₪), מסרק גבות (3.00 ₪), מספריים מעוצבים בצורת חסידה לגזירה ועיצוב של שיער הגבה (9.90 ₪) וסרט בד מיקרופייבר עם סקוטשים לאיסוף והרחקת שיער הראש מהפנים (3.60 ₪).


את ג'ל הגבות והמוצרים הנילווים ניתן להשיג בכל אחד מסניפי רשת "ביוטיקייר" ברחבי הארץ או אונליין דרך אתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails