יום חמישי, 25 ביוני 2020

קתרין לנגפורד היא שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז

השחקנית האוסטרלית קתרין לנגפורד (Katherine Langford), כוכבת סדרת הטלוויזיה "13 סיבות", מצטרפת לנבחרת שגרירות היופי הבינלאומיות של L’Oréal Paris.


לא רק שקתרין נוהגת לגלם בסרטים דמויות עצמאיות, חזקות ונשיות, יש לה גם אישיות נחושה דומה בחייה הפרטיים, כשהיא מעודדת סובלנות ושיוויון מגדרי. למרות שהיא רק בת 24, בזכות אישיותה החיובית, כישרונה והערכים בם היא תומכת וחולקת עם "לוריאל פריז", ניתן להבין את הבחירה של המותג בה, כשגרירת היופי שלו.

"אנו שמחים לקבל את קתרין למשפחת לוריאל פריז. היא מודל לחיקוי, צעירה מוכשרת ובטוחה בעצמה, המשתמשת במדיה החברתית שלה להשפעה חיובית," אומרת דלפין וויגייה-הובאס (Delphine Viguier-Hovasse), הנשיאה הגלובלית של "לוריאל פריז". "כגיבורה צעירה וקורנת, המעודדת אנשים להאמין בעצמם, היא הדוברת המושלמת לגלם את המסר הידוע של המותג: כולנו שווים את זה!"


בתפקידה כשגרירת היופי של המותג, תופיע קתרין בהמשך השנה בקמפיינים עבור L’Oréal Paris’ Air Mascara – מסקרה חדשה וסדרת צבעי השיער Casting Crème Gloss של המותג.

"לוריאל פריז הוא המותג שיוצר את הדבר הבא בתחום היופי יחד עם מסר חיוני- כל אחד שווה את זה," אומרת קתרין. "הכל קשור ללמידה איך לאהוב את עצמך, איך להיות נועז, איך להרגיש בטוח. אנשים בגילי לא צריכים לפחד להיות עצמם, כי זה מה שגורם לנו להיות יפים. אחרי שתמיד הערכתי את עצמי, אני יכולה לומר שאני אסירת תודה על כך שאני חלק מקבוצה כה מעוררת השראה של שגרירות."

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails