יום חמישי, 25 ביוני 2020

Morphe x Maddie Ziegler The Imagination Collection

מותג הקאלט "מורפי" (Morphe) חבר לרקדנית האמריקאית הצעירה מאדי זיגלר (Maddie Ziegler) ליצירת קולקציית איפור חדשה.


הקולקציה שמשיקים השניים כוללת פלטה של 20 צלליות במיגוון צבעים וגימורים (מאט, מטאלי ומבריק), שלוש ערכות ורסטיליות לשפתיים וללחיים בגווני אפרסק, ורוד ופירות יער וסטיק מיוחד להארות והברקות.


מאדי בת ה-17 התפרסמה כשהשתתפה בתוכנית הריאלטי "רקדניות קטנות", בין השנים 2011 עד 2016. כמו כן, היא זכתה להכרה רחבה יותר בזכות הופעתה בקליפים של הזמרת סיה (Sia) ללהיטיה "Chandelie" ו- "Elastic Heart". בשנת 2015, ובמשך שנתיים נוספות לאחר מכן, היא הופיעה ברשימת "30 הצעירים המשפיענים ביותר" של המגזין "Forbes". גם המגזין "Seventeen" הכתיר אותה כ"ביוטי גורו" הבאה.


בהודעה לעיתונות, אמרה מאדי: "אני אוהבת איפור כמעט מאז שאני זוכרת את עצמי. אני צופה במדריכי איפור כל יום ותוך כדי שאני צופה בם, אני מנסה עלי את אותם מראות האיפור. אני מסיימת לגמרי את מראה האיפור, מורידה את הכל ומייד מתחילה אחד חדש, ואני עושה את זה במשך אולי שלוש ארבע שעות כל פעם."


כיום, למאדי יש יותר מ-13 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שם אגב הודיעה לראשונה על שיתוף הפעולה המרגש עם המותג "מורפי".

הקולקציה שמשיקים השניים מכונה בשם "Imagination" (דמיון) והיא מתוארת כ"עולם מכושף של ברונזרים, סמקים ופרפרים צבעוניים", עם המוצרים הבאים:

Morphe x Maddie Ziegler The Imagination Palette (25$) – פלטה המכילה 20 צלליות במיגוון גימורים של מאט, מטאלי ושימר. על גווני המאט בפלטה מופיעות הטבעות חמודות, למשל של לב ושפתיים. הפלטה מדיעה באריזת קרטון עם מראה מובנית.






Morphe x Maddie Ziegler Lip & Cheek Kits (3 קיטים, 18$ כ"א) – כל קיט מכיל שני מוצרים בגוונים משלימים- האחד מיועד לשפתיים (ליפ גלוס בגוון שקפקף) והשני ללחיים (סומק במרקם ג'ל-קרם בתוך צנצנת זכוכית קטנה).



Morphe x Maddie Ziegler Dew Bomb Face Gloss Stick (12$) - סטיק במרקם באלם שניתן להנחה ישירות על עור הפנים, כדי להעניק לו מראה לחותי וזוהר.


קולקציית האיפור של מאדי תהיה זמינה אונליין החל מהיום, 25 ביוני 2020, באתר המותג באנגליה ובארה"ב, והחל מה- 2 ביולי 2020 גם באתר קאלט ביוטי ובאתר סלפרידג'ס.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails