יום רביעי, 28 באוקטובר 2020

מותג איפור חדש לבובי בראון

בדיוק ארבע שנים אחרי שעזבה את מותג האיפור הפופולרי שנשא את שמה והותירה אותו בבעלות מוחלטת של קונצרן "אסתי לאודר", המאפרת בובי בראון מכריזה כעת על מיזם חדש: תכירו את Jones Road – מותג האיפור החדש שלה!



השם "בובי בראון" תמיד זוהה כשם נרדף לעקביות ואיכות בלי פשרות בקרב עורכי מגזיני יופי מובילים, אנשי מקצוע בתחום האיפור ולקוחות הקצה כאחד. מאז שבראון נפרדה ב- 2016 מהמותג שהקימה ב, היתה סוג של ציפיה לדעת מה הדבר הבא שהיא תציג לעולם. כעת, הציפיה באה אל קיצה עם השקתו של מותג היופי החדש שלה.


על-פי הפרסומים, המותג Jones Road ("ג'ונס רוד") מזקק את המומחיות של בראון לאוסף של מוצרי איפור נקיים בדרגה גבוהה, שנועדו לשחזר את הזוהר הטבעי של העור. טווח המוצרים משתרע כרגע על-פני 6 פריטים, ביניהם ליפגלוס, צלליות, עפרונות, מסקרה ועוד. אמנם לא מדובר בשלב זה בהרבה פריטים, אבל הרעיון הוא שכמעט כל המוצרים יכולים לשמש ביותר מתפקיד אחד: למשל הליפגלוס יכול לשמש גם כגלוס לעיניים או כמוצר הברקה בנקודות מסויימות בפנים; את הצלליות אפשר להניח גם על השפתיים או הלחיים, כדי להוסיף להם נצנוץ קל – הכל ככל שיד הדמיון תוביל אתכם.







אחד ממוצרי הדגל של המותג הינו Miracle Balm – מוצר היברידי, המשלב בין איפור וטיפוח. מדובר בקרם רב-תכליתי בעל גוון קל וגימור שימרי, שמעניק לחות והזנה לעור, מחזיר את השתקפות האור ויוצר זוהר ממוקד רך. הקרם מוצע ב-4 גוונים שונים והוא ניתן לשימוש בפני עצמו או מעל המייקאפ. הפורמולה שלו מכילה שמן זרעי חוחובה, שמן ארגן וויטמין E, רכיבים שאחראים על הצד הטיפוחי של העור.




"יצרתי את המותג המקורי שלי בשנות ה-90. הדברים שונים היום," אומרת בראון. "נשים קונות אחרת; קיימת הגדרה חדשה של מה זה יופי. לא מושלם זה יפה. Jones Road חוגג את זה. זה האיפור האולטימטיבי ללא איפור."



מחירי המוצרים נעים בטווח של 22$-38$. המותג מציע לרכישה גם ערכת התנסות ראשונה במחיר של 68$, הכוללת את קרם הבאלם בגודל מלא, צללית קרם, עפרון עיניים וליפגלוס. "שום דבר בקשר לג'ונס רוד אינו זהה למה שעשיתי בעבר: המוצרים, היכן שאנו מייצרים אותם, האריזות בהן אנו משתמשים ואיך שאנו משווקים אותם - הכל השתנה," מצהירה בראון.

את המוצרים של Jones Road ניתן להשיג אונליין באמצעות האתר של המותג (לפי שעה, רק בארה"ב). אגב, אם תהיתם לגבי שם המותג – מסתבר, שבובי בראון מצאה את השם באפליקציית ה- Waze. לדבריה, הוא הזכיר לה את בריטניה ונשמע לה כמו שם של מותג ותיק ואמין.

 

2 תגובות:

  1. עם האיכות שהפציצה כל שנות פעילותה מקדם הציפיה גבוה. אם כי האריזות לא ממש מלהיבות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שהבחירה באריזות ״פשוטות״ הינה חלק מהעניין של clean beauty.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails