יום חמישי, 22 באוקטובר 2020

Pupa Sparkling Attitude Holiday 2020 Collection

מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" חוגג את עונת החגים של שנת 2020 בקולקציית איפור בגוונים של זהב ובורגונדי, שמהללת את הזוהר והנשיות בצורה שאין דומה לה.


ההשראה לקולקציית Sparkling Attitude של "פופה" הינה אשה מתוחכמת שמבטאת את המודעות לבלעדיות שלה. הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, בוחרת בקסם ויוקרה כדמויות מובילות. גוונים מתוחכמים של זהב ובורגונדי נקשרים יחד ומעניקים חיים לאיפור חגיגי מפואר בעל ייחודיות אלגנטית.

בקולקציה:

Sparkling Attitude Satin Eyeshadow – צללית בודדת בגימור סאטן ומרקם קליל ורך, שנמס אל תוך העפעף ומתמזג בצורה הומוגנית ואחידה.

·       001 Satin Vibes – ורוד עתיק אלגנטי



Sparkling Attitude Metallic Eyeshadow – צללית בודדת בגימור מטאלי עם ברק רב-מיימדי. המרקם שלה עשיר אבל קליל ומטשטש בקלות, הודות לנוכחות של שעוות ואסטרים בפורמולה שלה. רכיבים אלו אף תורמים לעמידות הגבוהה של הצללית והצמדותה לעפעף לשעות ארוכות.

·       001 Sparkling Soul – ורוד/סגול בוהק מאד



Made To Last Definition Eyes – עפרון עיניים אוטומטי, בעל עמידות יוצאת דופן גם במים. המרקם שלו קרמי וחלק והוא ניתן לטשטוש בקלות. בקולקציה מוצעים 2 גוונים שונים:

·       208 Metallic Mahogany – מהגוני בהיר

·       209 Intense Brown – חום כהה מאד



Sparkling Attitude Compact Highlighter – היילייטר באריזת קומפקט, בעל מרקם משיי, שמתמזג בצורה קלה ומושלמת על העור ומעניק לו מראה זוהר באמצעות מיקרו פנינים מוזהבות.

·       001 Lightweight Gold – זהב בהיר



Sparkling Attitude Fluid Face Highlighter – היילייטר נוזלי במרקם ג'ל, שניתן לשימוש לבדו או בערבוב עם המייקאפ. המרקם שלו רענן והוא מתמזג בצורה מושלמת עם העור ומעניק לו מראה קורן טבעי. הפורמולה שלו מועשרת בחלקיקי פנינים מוזהבות מבריקות מאד, שמאירות את הפנים ומדגישות את הזוהר הטבעי שלהן.




Sparkling Attitude Lip Fluid – שפתון נוזלי בעל גימור מטאלי מנצנץ. השפתון עשיר בפיגמנט והמרקם שלו קליל ומרגיש נוח על השפתיים. כמו כן, הוא מצוייד באפליקטור מעוצב, המאפשר מריחה מדוייקת ואחידה. בקולקציה מוצעים 2 גוונים שונים:

·       001 Rose Gold Fever – ורוד כהה עם ברק מוזהב

·       002 Fuchsia Dream – פוקסיה עם פנינים זהובות עתיקות



Sparkling Attitude Matte Lipstick – שפתון בגימור מאט שמגיע בצורת עפרון, מה שהופך אותו למושלם לשימוש גם כעפרון שפתיים תוחם. הפיגמנט שלו עשיר וקטיפתי והמרקם שלו קליל ונוח על השפתיים והוא נצמד לשפתיים בשכבה דקה ואחידה. השפתון מצוייד בקצה אלכסוני, שמאפשר לתחום את השפתיים בצורה מדוייקת. בקולקציה מוצעים 2 גוונים שונים:

·       001 Precious Cherry – אדום דובדבן בהיר

·       002 Burgundy Attitude – בורגונדי



Sparkling Attitude Lasting Color Gel – לק בגימור מבריק עם פיגמנט רווי מאד. הפורמולה שלו מכילה תערובת מיוחדת של פולימרים, ללא פרבאנים או חומרים משמרים, והיא עמידה לטווח ארוך. בקולקציה מוצעים 2 גוונים שונים:

·       194 – פוקסיה נאון

·       195 - בורגונדי



הקולקציה זמינה החל מהחודש (אוקטובר 2020) בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

  1. ואו. קולקציית החגים שלהם תמיד משגעת. אריזה וגוונים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails