יום ראשון, 19 ביוני 2022

Clinique Even Better All Over Primer + Color Corrector

"קליניק" משיקה את Clinique Even Better All Over Primer + Color Corrector - מוצר חדש לטשטוש כהויות מתחת לעיניים.


אחרי הפופולריות לו זוכה הקונסילר Clinique All Over Concealer + Eraser, שהושק לראשונה ב-2020, מציג כעת המותג פריימר קורקטור (מתקן גוון), בעל פורמולה קלילת משקל, לניטרול מיידי של עיגולים כהים מתחת לעיניים, עם זמן לבישה של עד 12 שעות. בנוסף, הפורמולה שלו מכילה רכיבי טיפוח שתורמים באופן גלוי לשיפור מראה הכהויות לאורך הזמן, ביניהם: ויטמין C וניאצינמיד להבהרת העור, חומצה היאלורונית המעשירה את העור בלחות וקפאין להמרצה ולהורדת נפיחות.




הפורמולה הלחותית הייחודית של הקורקטור החדש מגיעה במרקם של קרם-ג'ל, שמחליק בצורה חלקה על העור, היא מסייעת בטיפוח העור העדין באיזור העיניים ויוצרת בסיס חלק לקונסילר שיונח מעליו.

הכיסוי שמעניק הקורקטור עצמו הינו קליל עד בינוני עם גימור טבעי על העור. תפקידו, למעשה, לנטרל את הכהות באזור העיניים, בעוד שהקונסילר שמונח מעליו משלים את עבודת הכיסוי.

המוצר מצוייד באפליקטור, אשר באמצעותו מניחים את החומר על העור. מתחת לפקק שלו ישנה ספוגית המסייעת לטשטש את החומר בתנועות טפיחה ולהטמיע אותו בעור בצורה מושלמת.




הקורקטור מוצע בשני גוונים שונים:

·         01 Peach

·         02 Apricot



ה- Even Better All Over Primer + Color Corrector של "קליניק" הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיה זמין גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails