יום שלישי, 28 ביוני 2022

Guerlain Abeille Royale Advanced Youth Watery Oil

"גרלן" מציגה את Advanced Youth Watery Oil – שמן הנעורים בסדרת Abeille Royale המפוארת, המבוססת על דבש ותכונות התיקון שלו.


מאז הושק ב-2013, ה- Guerlain Abeille Royale Advanced Youth Watery Oil הפך למוצר רב-מכר ברחבי העולם, זכה בפרסים רבים ואף נבחר לשמן הפנים מס' 1 באסיה בשנת 2020. כעת, הוא מוצע עם פורמולה משודרגת, הכוללת 95% מרכיבים טבעיים ומגיע באריזה בת-קיימא עשויה 10% זכוכית ממוחזרת.



שמן הנעורים המרוכז הינו פרי פיתוח של יותר מ-10 שנות מחקר המוקדש לדבש ולכוחות התיקון שלו. הפורמולה היעילה שלו מאפשרת לעור לתקן את עצמו פי 9 מהר יותר ולהגיע לעור חלק, זוהר ומלא יותר.



המרקם הייחודי שלו מייצר חוויה חושית מנוגדת: הוא עשיר כשמן, אבל קל כמו מים ועוצמתי כסרום. הפורמולה שלו כוללת מיקרו-חרוזים אפקטיביים, הפועלים מיידית להענקת לחות ויוצרים הפתעה נפלאה במריחה: במגע עם העור הם נמסים מייד, עד שהם נעלמים לתוכו מבלי להשאיר גימור שמנוני או דביק. החומר נספג במלואו בעור ומתפשט בצורה מושלמת, כשהוא מעניק לעור בוסט של לחות ותחושת רוגע.

טכנולוגיית ה- Dynamic BlackBee Repair שלו משלבת את מוצרי הדבורים החזקים ביותר, שנבחרו על-ידי מעבדות המחקר של "גרלן": דבש דבורה שחורה מועשר בשלושה סוגי דבשים אורגניים ומזון מלכות אקסקלוסיבי. התוצאה: העור נראה מוצק, חלק וצעיר יותר בעליל.



כמו כן, השמן בעל ניחוח דבש, שנוצר על-ידי תיירי ווסר (Thierry Wasser), אמן הבישום של "גרלן", והוא משחרר תווים רעננים ומרגיעים, מושך את הדמיון אל עולמן של הדבורים בלב הטבע המוגן הזה.



שמן הנעורים של "גרלן" מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, והוא מיועד לשימוש בכל שעות היממה, בשילוב עם שגרת הטיפוח הרגילה.

את Guerlain Abeille Royale Advanced Youth Watery Oil ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ והוא זמין בשני גדלים: 30 מ"ל (מחיר: 436 ₪) ו- 50 מ"ל (מחיר: 624 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails