יום ראשון, 3 ביולי 2022

Paco Rabanne Fame Eau De Parfum

לאחר ההצלחה של הבושם Phantom לגברים, בית האופנה והבישום הספרדי "פאקו רבאן" מציג את Paco Rabanne Fame - ניחוח חדש בהשראת אותו עיצוב ורעיון, אבל הפעם הוא מיועד לנשים.


ה-Paco Rabanne Fame Eau De Parfum הינו ניחוח נשי חדש ונחשק, המתואר כ"לוכד את הרוח הפריזאית, שאי אפשר לעמוד בפניה, של האשה של רבאן. Fame עושה מחווה לעידן חדש של נשיות. שובבני. חושני. מעצים. תמצית של יוקרה אוונגרדית, הניחוח הוא תערובת של יסמין טהור במיוחד, מנגו עסיסי וקטורת קרמית חושנית וממכרת."



זהו ניחוח טבעוני, המיוצר בצרפת עם 90% מרכיבים ממקור טבעי. הוא כולל תווים עליונים של ברגמוט ומנגו, תווי לב של יסמין ולבונה ותווי בסיס של וניל ואלגום. על הרכבת הניחוח אחראים כמה מהשמות החמים בתעשייה. הצוות הרב-כישרוני של הבָּשמים דורה באגריש (Dora Baghriche), מארי סלמאן (Marie Salamagne), אלברטו מורילאס (Alberto Morillas) ופבריס פלגרין (Fabrice Pellegrin) איחדו את כישוריהם היצירתיים והידע העשיר שלהם כדי ליצור ניחוח פורץ דרך אמיתי.



Fame כולל הרכב עטור כוכבים של תווים שמעולם לא צוותו יחדיו בבושם אחד. מנגו שופע ועסיסי; יסמין עדין, אוורירי וטהור במיוחד; קטורת (לבונה) ממכרת, חושנית וקרמית. למעשה, הקטורת של Fame היא מה שעושה אותה לכל כך "פאקו רבאני". דורה באגריש, שיצרה את הרעיון הראשוני לריח מסבירה: "עם הרעננות המסנוורת והחריפה שלה, הקטורת מגלמת חתימת ריח אמיתית של פאקו רבאן. כדי ליצור אפקט חדשני לחלוטין, בחרתי בשלישיית קטורות נפיצה, עטופה בחום הממכר של וניל ואלגום. כדי להפוך אותו לנשי עוד יותר, הקטורת הקרמית הזו מתבהרת על-ידי איכות חדשה של יסמין, רענן ועליז באופן טבעי, יחד עם מנגו ערב לחך וצבעוני. התוצאה היא הקטורת העכשווית הראשונה לנשים, המעוצבת עם ניגודיות וחושניות ומדגישה את אופיה החופשי של האשה של פאקו רבאן."

בקבוק הבושם Fame מעוצב בצורת רובוט נשי, עם גוף מוזהב לבוש שמלת פייטים כסופה, כמו שמלת הברברלה האייקונית משנות ה-60 של המעצב פאקו רבאן, ומגן עיניים בסגנון משקפי שמש חתוליות. אגב, הבקבוק ניתן למילוי חוזר.



את הקמפיין המלווה את השקת הבושם החדש מובילה כוכבת הקולנוע והטלוויזיה האמריקאית אל פאנינג (Elle Fanning): "אני נרגשת להיות שגרירה של מותג אייקוני כמו פאקו רבאן. התלהבתי לחלוטין מהקונספט והרגשתי שהוא מתאים לי באופן מושלם ובאמת משקף את האישיות שלי. להיות חלק מהפרק החדש הזה היה כן מיידי," היא אומרת.



אגב, פאנינג מצטרפת לליין זוהר של מוזות המותג, שהולבשו בעבר בשמלות עשויות דיסקיות מתכת, ביניהן ג'יין פונדה, אודרי הפבורן, בריג'יט בארדו ופרנסואז הארדי.



"אל פאנינג, רבת-פנים וכישרונות, לא היתה יכולה להיות בחירה טובה יותר ממנה כפנים של Fame", אומר ג'רום ללופ (Jérôme Leloup), סגן נשיא פאקו רבאן. "היא מגלמת את עצם הנשיות האולטרה-מודרנית של פאקו רבאן ואנחנו שמחים מאד לקבל אותה כשגרירה של הניחוח החדש שלנו."




הבושם Paco Rabanne Fame Eau De Parfum מוצע בגדלים של 30, 50, 80 מ"ל ומילוי בגודל של 200 מ"ל. מה-1 ביולי 2022 הוא זמין באתר של המותג ובכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם אפשר יהיה להשיגו מספטמבר 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails