יום ראשון, 17 ביולי 2022

Clarins Skin Illusion Velvet Foundation

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "קלרינס" מציג את Clarins Skin Illusion Velvet Foundation – מייקאפ חדש עם גימור מאט טבעי, שלאורך זמן גם מטפח ומטפל בעור הפנים.


במיוחד בימים חמים כמו עכשיו, העור שלנו כמֵּה למוצרים קלילים שלא יכבידו עליו עוד יותר. המייקאפ החדש של קלרינס מצוייד בפורמולה נוזלית וקלילה, עם מרקם של סרום, וכוללת 89% רכיבי טיפוח המשפרים את מראה העור ומעניקים לו גוון אחיד. כמו כן, הוא מסייע לנטרל את הברק השומני של העור, מטשטש פגמים ושומר על מאזן הלחות שלו לאורך כל היום.



המרקם הקליל והנעים מאפשר לעור לנשום ומותיר אותו חלק וקטיפתי. המריחה שלו היא קלה ונוחה והוא מתמזג באופן מושלם, ממש כמו עור שני.




פורמולת המייקאפ כוללת קומפלקס צמחים חדש, המורכב מתמצית שורש הקסאווה ואבקת במבוק, שמסייעים לספוח במיידית את עודפי השומן על-פני העור ומגינים עליו מפני זיהומים, וסיליקה המחליקה ומטשטשת פגמי עור. כמו כן, בשימוש במייקאפ לאורך זמן, תמצית עץ תות אורגנית מאזנת את הפרשת החלב, מפחיתה את הברק בעור ומכווצת את הנקבוביות.



המייקאפ זמין ב-12 גוונים שונים:



המייקאפ מגיע בבקבוק שקוף, העשוי מ-40% זכוכית ממוחזרת, עם פקק מוזהב. כמו כן, הוא מצוייד במשאבה שמקלה על הוצאת החומר ומאפשרת להוציא כמות מדודה.



את Clarins Skin Illusion Velvet Foundation ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת סופר-פארם ובאתר Chozen (מחיר: 239 ₪, תכולה: 30 מ"ל).

במיוחד לקיץ, כבסיס לאיפור, משיקה "קלרינס" בנוסף את Clarins SOS UV - פריימר הכולל הגנת SPF30 ומשלב 2 תועלות: מסייע לשיפור עמידות האיפור ומסייע להגן על העור מפני קרני השמש. המרקם שלו רענן וקל, הוא מתמזג בצורה מיטבית עם העור ומסייע למראה עור קורן וחלק. מכיל תמצית שושן ים המסייעת לשמירת הלחות בעור למשך 24 שעות (מחיר: 229 ₪, תכולה: 30 מ"ל).



אגב, שמחה לבשר שכעת ניתן להשיג בישראל גם את המסקרה המדהימה של המותג - Clarins Supra Lift & Curl Mascara. אני כבר מכורה אליה באופן אישי!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails