יום שבת, 21 באוגוסט 2021

Clarins Supra Lift & Curl Mascara

הפוסט עודכן בתאריך: 28/06/22

"קלרינס" מציגים בישראל את Supra Lift & Curl Mascara – מסקרה מושלמת חדשה, המעניקה לעיניים מראה פתוח יותר, תוך שהיא מטפחת ומחזקת את הריסים.


המסקרה החדשה, שמגיעה באריזה ירוקה מטאלית, עוצבה לעבות, להאריך, להרים ולעגל את הריסים. הפורמולה החדשנית שלה מכילה שני קומפלקסים של רכיבים בהשראת הטבע, המשלבים טיפוח אפקטיבי לריסים יחד עם תוצאת איפור:

הקומפלקס Lash Lifting משפר באופן טבעי את העיגול ואורך הריסים הודות לשילוב של פולימרים מיוחדים ממוצא טבעי, ביניהם זרעי ציה וסוכרי זרעי פשתן, המעניקים מתיחת ריסים טבעית בעת היישום;

הקומפלקס הייחודי Lash Boosting אחראי לחיזוק והגנה על הריסים והוא מעבה ומאריך את הריסים באופן ניכר, יום אחר יום.



כמו כן, הפורמולה כוללת 100% פיגמנטים מינרליים טבעיים, המפיקים גוון שחור עז. בנוסף, היא מכילה שעוות פרחים של תפוז מר, הידועה בתכונות הפילמוגניות שלה והיכולת שלה להרים את הריסים ולצפות אותם. הפורמולה מרגישה קלילה והיא עמידה במים ובתנאי לחות קשים, מבלי להימרח או להתפורר, אפילו בימים חמים מאד.



המסקרה מצויידת במברשת מעוקלת בצורה מיוחדת, כזו המחבקת את העקומה הטבעית של הריסים. הסיבים שלה הינם טבעיים, רכים וצפופים ויש לה גם ליבה חלולה ייחודית, המספקת כמות מבוקרת של חומר בכל יישום, עד לאחרון הריסים. בקצה המעוגל שלה ישנו מיקבץ סיבים גדול יותר, שמצפה את הריסים מהפנים החוצה. השילוב של הפורמולה והמברשת מספק אפקט הרמת ריסים מקצועי מהבית – ללא צורך במעגל ריסים.




המסקרה Clarins Supra Lift & Curl זמינה כבר בימים אלו במספר מדינות ברחבי העולם ובקרוב נראה שתגיע גם אלינו בישראל וניתן להשיגה ברשת סופר-פארם ובאתר Chozen (מחיר מומלץ לצרכן: 159 ש"ח).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails