יום חמישי, 5 באוגוסט 2021

Givenchy L'interdit Eau de Parfum Rouge

קולקציית הבשמים L'Interdit של בית האופנה והקוסמטיקה "ג'יבנשי" מציגה ניחוח "אדום" חדש - Givenchy L'interdit Eau de Parfum Rouge, או דה פרפיום שובה לב, שהופך תחושות ממכרות לאובססיה בוערת.


הבושם L'Interdit נוצר לראשונה בשנת 1957 על-ידי הוברט דה ג'יבנשי כמחווה לשחקנית אודרי הפבורן. מאז, ניחוח ייחודי זה הזמין אותנו למסע חסר מעצורים של חופש ושחרור אמיתי. ב-2018 הוא המציא את עצמו מחדש עם L'Interdit Eau de Parfum – גרסה נועזת, שעודדה לפרוץ גבולות ולשבור מוסכמות. ב-2019 נחשפנו לגרסת האו דה טואלט, שהדגישה את הצד האפל של כל אשה וב-2020 L'Interdit Eau de Parfum Intense הוסיף תאוצה עוצמתית לקולקציה, עם תווים עמוקים וכהים יותר, שהפכו את החוויה ה"אסורה" להתמכרות של ממש.



כעת, בשנת 2021, מאיר בית "ג'יבנשי" את גינת הטוברוז (פקעות) והיסמין שלו (התווים האייקוניים של כל בשמי הקולקציה) עם להבה חריפה של עלי פלפל וחושף L'Interdit חדש: או דה פרפיום שמכוסה ומואר באחד הצבעים הסמליים ביותר של המותג- אדום, ומציג את L'Interdit Eau de Parfum Rouge (ל'אינטרדי או דה פרפיום רוז').



על ההרכב של הניחוח החדש בסדרה עמלו הבשמים דומיניק רופיון (Dominique Ropion), אן פליפו (Anne Flipo) ופאני באל (Fanny Bal), ששילבו תפוז אדום חם עם פרץ של ג'ינג'ר רענן כתווי פתיחה. תווים אלו מאירים בפיקנטיות את ליבו של ההרכב עם עלי פלפל אנגלי חושני ומפתה על מצע של פרחים לבנים. תווי הבסיס העציים של פצ'ולי ווטיבר מתערבלים יחדיו עם עץ האלגום, מעניקים לו מתיקות שובת לב ויוצרים חתימה בוערת וחושנית.

יוצרי הניחוח (משמאל לימין): רופיון, פליפו ובאל




הבקבוק האייקוני של L'interdit חוזר הפעם עטוף בגוון אדום כהה מתגרה ומתוחכם, כשהוא שומר על אותו סרט שחור, העוטף את צווארו ונושא את סמל המותג (4G). יוצרי הניחוח, הבשמים רופיון, פליפו ובאל, ציינו כי הבחירה בעיצוב הבקבוק האדום אינה מיקרית, אלא נבחרה בכוונה, כיוון שאדום הא אחד הצבעים האהובים ביותר על בית האופנה. כמו כן, מדובר פה בניחוח לוהט, שמתאגר אותך לחצות את הקו האדום...



אגב, את הקמפיין המלווה את הבושם, ממשיכה להוביל השחקנית והאקטיביסטית רוני מארה (Rooney Mara).



את הבושם Givenchy L'interdit Eau de Parfum Rouge ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות (מחיר: 435 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails