יום שלישי, 24 באוגוסט 2021

BVLGARI Omnia by Mary Katrantzou

מעצבת האופנה מארי קטראנצו מציגה מחדש את היקום של "בולגרי אומניה" כעולם חלומות אופטימי וצבעוני, ומשתפת פעולה עם מאסטר הבישום אלברטו מורילס ביצירת ניחוח חדש, שמביא המון שמחה לאוסף "אומניה" כולו.


בית העיצוב האיטלקי מציג ניחוח חדש בקולקציית בשמי Omnia יחד עם המעצבת הלונדונית ממוצא יווני, מארי קטראנצו (Mary Katranzu), שהותירה את חותמה הייחודי ב-DNA של המותג, באופן שמבטא אופטימיות חסרת מעצורים, עליזות והשקפה צבעונית על החיים.

מארי חברה למאסטר הבישום אלברטו מורילס (Alberto Morillas) כדי לעצב ניחוח חדש ואקסקלוסיבי להשלמת קולקציית "אומניה" הזוהרת. התשוקה של קטרנצו להדפסים מרהיבים והשילובים הנועזים שלהם באה לידי ביטוי בקליידוסקופ הריחני המקסימליסטי של Omnia by Mary Katrantzou – ניחוח המגלם את המומחיות של שני כשרונות יצירתיים בעלי אסתטיקה תוססת.

מארי קטראנצו


בהשראת הפרח האהוב על מארי קטראנצו - גרדניה, יצר הבָּשם אלברטו מורילס ניחוח שהוא זר צבעוני של שמחה ואופטימיות. הניחוח החדש בקולקציה מציג תווים תוססים של מנדרינה ועלה תאנה המשתלבים עם גרדניה חיננית ופריחת תפוז ים-תיכוני, כמו יצירת אמנות מופשטת. את הניחוח חותמים תווים של עץ בהיר ומאסק, שמעניקים לו חמימות ועומק. זהו או דה פרפיום מדהים ושמח, ממש כמו שמלה עם הדפס פרחוני בעיצובה של מארי קטראנצו.



"לתהליך הזיקוק והסינון של היופי המצוי סביבנו יש כוח טרנספורמטיבי, החשוב כל כך ברגע הזמן הזה. Omnia by Mary Katrantzou עוצב מתוך מחשבה על כך. רציתי שהריח והבקבוק שעיצבנו למשפחת Omnia של Bvlgari ייצגו את הרעיון הזה של אופטימיות, תוך שימוש בצבע ככלי של בריאות. בהשראת הצורה הפיסולית של בקבוק Omnia, דמיינתי אותו מחדש כאגרטל המחזיק זר פרחים וצבעים נפיץ. הזר שיצרנו מייצג ויזואלית את כל התווים בהם השתמש אלברטו מורילס בכל אחד מהניחוחות בקולקציה, וכמובן גם בניחוח שלנו. זו היתה זכות לעבוד עם אלברטו ביצירת ניחוח שמחזיר אותי לעונות הקיץ של ילדותי. השילוב של גרדניה עם תווים זוהרים של מנדרינה ופריחת התפוז הביאו לריח מרומם, שמתיישב כמו זכרון בנשמתך," אומרת מארי קטראנצו.

Omnia by Mary Katrantzou נחווה צעד אחר צעד בכל פעם: מסע חלומי שמתחיל ברגע בו נתקלים באריזה הצבעונית המהפנטת, ממשיך כאשר אוחזים בבקבוק המיוחד עם הנגיעות המטאליות ומגיע לשיאו כשהניחוח פוגש את העור ועוטף אותו בפרחוניות קסומה. 



את Omnia by Mary Katrantzou ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות (מחיר: 439 ₪, תכולה: 65 מ"ל א.ד.פ).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails