יום שני, 23 באוגוסט 2021

KIKO Charming Escape Fall 2021 Collection

מותג האיפור "קיקו מילאנו" שוב שואב השראה מארץ מולדתו, איטליה, עבור קולקציית האיפור שלו לסתיו 2021 - Charming Escape. הקולקציה החדשה גורמת לנו לרצות לעזוב את העיר ולבלות רגעים נפלאים בחוץ.


קולקציית סתיו 2021 של "קיקו" מזמינה אותנו לברוח למקומות הכפריים האיטלקיים היפים ביותר, בין גבעות וצבעים חמים ועוטפים. האוסף מורכב מצבעים חמים ובהירים, אך גם ממרקמים חושיים ונוחים, שנועדו להפוך את שגרת היופי היומית לרגע של הנאה צרופה.



הקולקציה מורכבת ממיגוון מוצרי איפור וטיפוח, שמגיעים באריזות בגווני ירוק ופוקסיה:

Charming Escape Maxi Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 12 גוונים בגימורים שונים ומראה מובנית. הצלליות בפלטה עוצבו להיות רכות ונעימות למגע, כמו גם קלות למיזוג וטשטוש.

הפלטה מוצעת בשתי וריאציות של גוונים:

·         Green View – גווני אדמה וניוד עם ירוקים אלגנטיים. האריזה בגוון ירוק פסטלי.





·         Vineyard Valley – גווני ניוד ורדרדים ואדומים. האריזה בגוון ורוד כהה.





Charming Escape Stardust Eyeshadow – צללית בודדת בגימור מטאלי, בעלת פורמולה עשירה במיקרו פנינים מולטי-רפלקטיביות, שמעניקות לאיפור העיניים מראה מואר וזוהר. המרקם של הצללית רך ומלטף וניתן להניח אותה באמצעות מברשת או האצבעות.



הצללית מגיעה באריזה בגוון ירוק בהיר והיא מוצעת ב-6 גוונים ססגוניים שונים:

·         Golden Hill – שמפניה

·         Coral Sunset – קורל עם ברק מוזהב



·         Wild Mauve – ורוד אדמדם

·         Magenta Grapes – ורוד מג'נטה עז



·         Green Sage – ירוק מרווה מולטי-רפלקטיבי

·         Brown Wood – חום בוהק



Charming Escape Bold Lasting Eyeliner – אייליינר טוש עמיד בעל שני קצוות בעוביים שונים, שנועד לאפשר שרטוט של קווים דקים או עבים יותר בקלות מירבית. הקצוות הרכים של האייליינר מבטיחים שרטוט חלק ואחיד גם עבור פחות מנוסות והם נועדו גם למזער את הסיכון בהכתמה. האייליינר זמין בגוון אחד – שחור עז.



Charming Escape All Day Lasting Click Mascara – מסקרה עמידה ל-24 שעות, ללא גושים או כתמים הודות למרקם הנוזלי והעוטף של הפורמולה שלה. המסקרה מצויידת במברשת כפולה שנועדה להעניק לריסים נפח בשימוש בצד השטוח שלה, ואילו צידה המעוקל, בעל הזיפים הצפופים מאד, מסרק את הריסים, מסדר אותם ומעניק להם הגדרה. המסקרה זמינה בגוון אחד – שחור עז.



Charming Escape Eye & Brow Liner – עפרון עיניים וגבות מכני. העפרון בעל שני קצוות: עפרון עיניים שחור ועפרון גבות ב-4 גוונים שונים. העפרון בעל מרקם רך וזורם, המאפשר שרטוט חלק וקל.

העפרון מוצע בגוונים הבאים:

·         Auburn – לגוון שיער אדמוני

·         Blonde – לגוון שיער בלונד ואפרפר



·         Granite – לגוון שיער כהה מאד

·         Medium Brown – לגוון שיער חום בינוני עד כהה



Charming Escape Luxurious Matte Lipstick – שפתון עמיד בגימור מאט, בעל פורמולה המועשרת בשמן זית איטלקי, שנבחר בזכות סגולותיו המזינות, על-מנת לשלב את הגימור המאט עם אפקט הקטיפה בנוחות מירבית. גוף השפתון מעוטר בעיטורים פרחוניים מקסימים ויש לו גם ניחוח נעים במיוחד.



השפתון מגיע באריזה ורודה אלגנטית והוא מוצע בששה גוונים שונים:

·         Creamy Cappuccino – ניוד חום בהיר חם

·         Milky Coffee – ניוד בז' קר



·         Elegant Rosewood – חום אדמדם

·         Dainty Mauve – ורוד אדמדם



·         Pinkish Lily – ורוד כהה תוסס

·         Refined Wine – אדום יין כהה



Charming Escape Luxurious Shiny Lipstick – שפתון בעל גימור מבריק, בעל פורמולה המועשרת בשמן זית איטלקי, המבטיחה לחות והזנה לשפתיים לצד מרקם קרמי חלק.



השפתון מוצע בששה גוונים שונים:

·         Natural Wheat – ורוד-חום ניודי

·         Rose Awakening – ורוד בינוני חם



·         Brown Oak – חום חם

·         Mauve Landscape – ורוד ארגמני אלגנטי



·         Feel Pink – מג'נטה סופר תוססת

·         Red Village – אדום עז



Charming Escape Long Lasting Lip Liner – עפרון שפתיים מכני, כולל מחדד, עמיד עד ל-12 שעות. המרקם שלו רך וחלק והוא מבטיח לסייע בהגדרת קווי המיתאר של השפתיים ללא הכתמה או גלישה. ניתן להשתמש בעפרון גם כבסיס לשפתון, על-מנת לשפר את העמידות שלו.

העפרון זמין ב-6 גוונים שונים, התואמים לשפתוני המאט בקולקציה:

·         Creamy Cappuccino – ניוד חום בהיר חם

·         Milky Coffee – ניוד בז' קר

·         Elegant Rosewood – חום אדמדם



·         Dainty Mauve – ורוד אדמדם

·         Pinkish Lily – ורוד כהה תוסס

·         Refined Wine – אדום יין כהה



Charming Escape Crystal Glass Lipgloss – ליפגלוס בעל ניחוח עדין של ורדים. הפורמולה שלו מציעה מרקם חלק ולא דביק עם גימור קריסטלי. ניתן להשתמש בו לבדו או מעל שפתון.



הליפגלוס מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·         Fascinating Nude – ורוד פנינתי בהיר מאד



·         Intriguing Mauve – ורוד ארגמני חם



·         Coral Cottage – קורל מוזהב



Charming Escape Hydrating Serum Foundation – מייקאפ לחותי, מועשר ב-100% תמציות פירות ודגנים איטלקיים ומבטיח מרקם נוזלי ניחוח וקל עם גימור מאט זוהר. המייקאפ מצוייד באפליקטור ספוגי, שמסייע לבצע קונטורינג בקלות. המייקאפ מוצע בשמונה גוונים המיועדים לטווח של עור בהיר עד כהה מאד, עם תת גוון חם או קר, כאשר הכיסוי נע בין בינוני למלא.




Charming Escape Luminous Cushion Concealer – קונסילר בעל כיסוי בינוני ומרקם קרמי. הקונסילר מצוייד בכרית ספוגית, המאפשרת לפזר את החומר בקלות גם באיזורים הקשים ביותר, כגון קו המתאר של העין, ולמזער את הסיכון לצבירת חומר בין הקמטוטים. פורמולת הקונסילר מועשרת בתמציות פירות וסובין ויש לו ניחוח עדין של פריחת התפוז. הקונסילר מוצע בארבעה גוונים שונים, המתאימים לגווני עור בהיר וכהה עם תת-גוון קר או חם.



Charming Escape Perfect Look Face Palette – פלטת פנים, הכוללת 3 פודרות קטיפתיות וקלות לטשטוש, ליצירת איפור פנים מושלם בכמה צעדים. הפלטה מוצעת באריזה ורודה כהה עם מוטיבים פרחוניים והיא מכילה פודרה, ברונזר וסומק זוהר, בשתי וריאציות גוונים:



·         Perfect Fusion – ברונזר בגוון חום ביסקוויט, סומק אפרסקי ופודרה שקופה (אידיאלית לגוון עור בהיר)



·         Deep Allure – ברונזר בגוון קרמל, סומק ורוד זהוב ופודרה שקופה (אידיאלית לגוון עור כהה)



Charming Escape Silky Blush – סומק פיגמנטי, בעל מרקם משיי נוח לטשטוש ומיזוג. מיועד להעניק מגע של צבע זוהר וטבעי לפנים, מועשר בשמן זית איטלקי עם אפקט החלקה. על הסומק מופיעה הטבעה מקסימה של פרחים.



הסומק מוצע בארבעה גוונים שונים, כולם בגימור סאטן:

·         Soft Terracotta – חום חם

·         Tasty Peach – אפרסק עז



·         Rose Garden – ורוד בינוני חם

·         Mallow Field – חום ורדרד



Charming Escape Silky Bronzer – ברונזר בעל מגע רך וקטיפתי, מתמזג ומטשטש בקלות ומעניק לעור גוון שזוף טבעי עם גימור מאט. מוצע ב-2 גוונים שונים:



·         Unique Sienna – חום אדמה

·         Tender Honey – חום מוזהב בהיר



Charming Escape Silky Highlighter – היילייטר משיי, שיכול לשמש גם כצללית, מעניק נגיעה מיידית של זוהר לפנים ומתמזג עם העור באופן מושלם. ההיילייטר זמין בקולקציה בשני גוונים שונים:



·         Sunrise Apricot – משמש

·         Golden Sunbeam – שמפניה



Charming Escape Watery Blurring Primer – פריימר מרענן במרקם ג'ל, המבטיח לשפר את עמידות האיפור ולמזער מראה נקבוביות ופגמים בעור. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות מרווה ופירות והוא נועד להחליק את העור ולהעניק לו מראה מאט טבעי. הפריימר הינו שקוף ויש לו ניחוח של יסמין וחלב שיבולת שועל.




Charming Escape 3in1 Face Mask – מוצר רב-שימושי: משמש כחומר ניקוי לעור הפנים, המבוסס על שמן זרעי ענבים ותמציות עלי-גפן אדומים; יכול לשמש גם כסקראב לפנים עם פעולת פילינג עדינה, אבל גם כמסכה. במקרה זה, פשוט מורחים כמות נדיבה על הפנים בעזרת המברשת המצורפת למוצר, משהים את המסכה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.



Charming Escape Radiant Skin Serum – סרום פנים המעניק לחות עשירה לעור. הפורמולה שלו מורכבת מרכיבים טבעיים וניתן להשתמש בו לפני קרם הלחות או כבסיס לאיפור. המרקם שלו קליל ונספג במהירות בעור מבלי להותיר אותו שמנוני. הסרום מגיע עם טפטפת לשימוש קל ונוח.




Charming Escape Pearls Of Light Hair & Body Oil – שמן רב תכליתי לשיער ולגוף, מועשר בתמציות גפן ורדים ושמן זרעי ענבים, המזינות את העור והשיער. השמן בעל מרקם קליל ונספג באופן מיידי. השמן מכיל בנוסף חלקיקי זהב, להעצמת המראה הזוהר.




Charming Escape Escape Konjac Sponge – ספוגית קונג'אק לניקוי עור הפנים. לאחר שמרטיבים אותו במים חמים על-מנת לרכך אותו, משמש לביצוע פילינג עדין לעור והסרת שאריות איפור אחרונות בצורה יעילה.



Charming Escape 2-In-1 Eye Brush – מברשת דו-צדדית העשויה מסיבים סינתטיים רכים. הקצה השטוח שלה מאפשר לפזר את הצללית באופן שווה על כל שטח העפעף, בעוד שהקצה השני, בעל הצורה הרחבה והמעוגלת מושלם לטשטוש ומיזוג הצללית.



Charming Escape 3in1 Face Brush – מברשת פנים 3 ב-1, המיועדת לשימוש עם מוצרי אבקה וקרם. המברשת עשויה סיבים סינתטיים, שאורכם ניתן לבחירה באמצעות מנגנון קליק בצידה התחתון של המברשת.



הקולקציה הושקה בימים אלו בארה"ב ובמספר מדינות באירופה. טרם ידוע לי מתי היא תגיע אלינו לישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails