יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

TOUS Gems Party Eau de Toillete

מותג התכשיטים והאקססוריז הספרדי Tous, עם אייקון הדובי שעשה כבר היסטוריה, מזמין אותנו למסיבה הכי מרגשת שיש, עם ניחוח נשי חדש - Gems Party.


בהיותו בראש ובראשונה מותג העוסק בתכשיטים, הקדיש Tous בשמים רבים למתכות ואבני חן יקרות. אבני חן הן ייחודיות, מיוחדות, יוצאות דופן ובעלות ערך. לכל אחת מהן יש את התכונה האופיינית לה, ההופכת אותה ליחידה במינה. הפעם, הניחוח הנשי החדש TOUS Gem Party Eau de Toilette עושה מחווה לאבן חן בעלת צבע מיוחד, שמשרה אנרגיות חיוביות ואווירה טובה: אבן טורקיז.

הבושם Gems Party מציע ניחוח פרחוני ענברי, כייפי ובהיר, שגורם להתרוממות רוח בדיוק כמו אבן הטורקיז, והופך את מסיבת אבני החן לתמצית אמיתית של מזל טוב וחיוביות.



מי שעומדת מאחורי ההרכב של הניחוח הינה הבָּשמית קורין קאצ'ן (Corinne Cachen), שיצרה ניחוח מלא חיוניות, רעננות ושמחה. TOUS Gems Party הוא פיצוץ של צבע, פרחים ותווים רעננים. זהו ניחוח פרחוני פירותי אוריינטלי והוא כל מה שניתן לצפות מניחוח שתמיד תרצו ללבוש.

הניחוח פותח בתווים פירותיים מתקתקים של לימון, אננס, פפאיה ואפרסק, המפנים את מקומם ללב פרחוני של פרח מנגו, יסמין ואדמונית. לב זה עומד בניגוד לתווים עציים נוצצים של וניל, מאסק קרמי, אלגום וענבר, החותמים את הניחוח ומתקבעים על העור.



האנרגיה התוססת באה לידי ביטוי גם בעיצוב של הבקבוק בעל הזכוכית השקופה בגוון טורקיזי, עליו מתנוסס פקק בצורת הלוגו האייקוני של המותג – דובון חמוד בצבע ורוד מטאלי. גם בתוך נוזל הבושם "שוחים" להם דובונים קטנטנים מבריקים בשלל צבעים, כמו קונפטי צבעוני במסיבה עליזה, מה שמרומם עוד יותר את מצב הרוח. אריזת הקרטון החיצונית של הבושם מאויירת בשלל אבני חן צבעוניות, האופייניות לרוח מותג התכשיטים המפורסם, מושכת אף היא מאד את העין וקשה להישאר אדישים לה.

את הבושם TOUS Gems Party (אד"ט) ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות (מחיר: 219 ₪, תכולה: 90 מ"ל).

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails