יום שני, 13 במרץ 2023

Jesus Del Pozo Nightology Collection

בית האופנה "חזוס דל פוזו" מציג את Nightology - קולקציה של בשמי בוטיק, שנולדה מתערובות מורכבות של חומרי גלם מקוריים ובלתי ניתנים להשוואה. "נייטולוגי" היא הדרך החדשה לחוות בושם.


הלילה היה מאז ומתמיד מקור השראה. האנושות נמשכה אליו ופחדה ממנו בו זמנית. הקסם הזה היווה השראה ליצירת מאות בשמים שכללו בשמם את המילה "לילה". כעת, מציג בית האופנה הספרדי קולקציה שלמה של ניחוחות, המתמקדת בחקר תופעות ליליות. למעשה, חזוס דל פוזו תמיד שאב השראה מעוצמת הלילה. אלו היו הרגעים במהלך היום, שבם נולדו היצירות הטובות ביותר שלו, והיצירתיות שלו לא ידעה גבול!

על-פי המותג, כוח ההתבוננות של דל פוזו הוביל אותו לנצל עד תום את חשכת השמיים, את בהירות הכוכבים, את יופיין של החיות וכל האלמנטים הליליים שהוצעו לו כמקור ניצחי של השראה. קולקציית "נייטולוגי" גם היא תולדה של איחוד בין מדע ללילה ליצירה בלתי צפויה.

עם "נייטולוגי" אנו מגלים דרכים חדשות להתנסות בבושם. קבוצות ריח מפתיעות, המעבירות אותנו לעולם של חוויות ייחודיות, המשתלטות על החושים ומשחררות אותנו באווירת הלילה, מעוררות את ההנאה מההתבוננות והתשוקה לגלות מעבר למה שעינינו יכולות לראות במהלך היום. משפחה של או דה פרפיום, שנולדה מתערובות מורכבות של החומרים הכי מקוריים: חודרים, ללא מתחרים, עם איכות וקיבוע יוצאי דופן. הם מעוררים את חמשת החושים שלנו ועוזרים לנו לתפוס את מקורו האמיתי של היופי.



הקולקציה כוללת חמישה ניחוחות "או דה פרפיום", שנוצרו בשיתוף פעולה עם ארבעה מהבָּשמים מהרמה הגבוהה ביותר. כל הניחוחות הינם יוניסקס ומתאימים לאוהבי האקסקלוסיביות והייחודיות שמתירה חותם אישי יוצא דופן ומיוחד:

Vivid Velvet EDP – הפרפר:

צוף פרחים המתיישב על העור כמו רפרוף כנפי הפרפר.
פרץ המידע שאנו מקבלים מהרגע הראשון אינו מוטל בספק: המרקמים, החיות של הצבעים, ותמונת הפרפר המסמל את הקלילות והעדינות. אך יחד עם זאת, אנו חווים מגע קטיפת המעניק תחושה של חושניות עזה המסופקת על ידי מתיקות שופעת עם ניגוד אוריינטלי. 
שם הבושם, תמונת הפרפר וכנפיו, הצבעים האדמדמים, כולם מדברים על תשוקה, מתיקות, חושניותו וקלילותו המתאימה לאופי דומיננטי במיוחד.

הבשמית: אמילי בוז' (Emilie Bouge)
הניחוח עצי-ענברי ומשלב פירות אקזוטיים, תפוז דם, אמברגריס, יסמין, אזוב וסוכר חום.




Exquisite Lily EDP – הנחש:

פיתול פרחים יוקרתי עם פרץ אוריינטלי של חושניות.
הנחש, סמל ליוקרה, המשולב לעתים כבסיס לתכשיטים מהפנטים, ידוע ביכולתו להשתלב בסביבתו באופן המפתיע אפילו את הקשובים ביותר. צבעיו, מרקמו, הברק שלו וחושניות תנועותיו הם ההכרזה על הארומה שתיכף תשתחרר מן הבקבוק. הפרחים (לילי וורד) והפירות (ליצ'י) משתקפים בצבעם ובשפע הפרחוני של הניחוח.
השם מעיד על שפע פרחוני, שבשילוב עם תנועת הזיגזג של הנחש, וחיוניות הצבעים, מוביל אותנו לעבר ניחוח שקשה מאוד לעמוד בפניו.

הבשמית: אמילי בוז' (Emilie Bouge)
הניחוח אוריינטלי פרחוני ומורכב מליצ'י, זעפרן, לילי, ורד, פפירוס ועץ ארז.




Intimate Elixir EDP – הינשוף:

פוג'רה מיסטי עם אקורד קרמי, מעלה את התחכום מעל השמים.
הינשוף, הציפור הלילית שרואה הכול באותו מבט עז ומסתורי, אך יחד עם זאת, אינטימי וחודר. הירוק הכחלחל הבוקע מהאריזה מדבר על הברוש, על התווים הצמחוניים, על שיקוי עוטף ונוח, עם סיומת קרמית, שתהפוך את הניחוח להשלמה אינטימית ואישית.
פוג'רה קרמי שיעלה את התחכום לרמות בלתי ניתנות להשגה.

הבשם: מארק זיני (Marc Zini)
הניחוח אוריינטלי עצי ארומטי: ברוש, פלפל ורוד, עץ גאיאק, שקד, וניל, סנדלווד.




Suede Breeze EDP – הסוס:

רעננות בלתי מרוסנת בשילוב עם קליפת מנדרינה וחמימות עור.
הסוס משדר אלגנטיות, כוח וחופש בלתי מוגבלים. זהו משב של ניחוח המציע את האיזון המושלם בין רעננות, עוצמה וחום. שילוב כפול של תווי הדרים ועור, שמוביל אותנו לאותה סביבה חיצונית, שבה הניחוחות המרעננים מבחוץ מתמזגים עם המגע החייתי. ניחוח שמדגיש את הצד החופשי והפראי שלך.

הבשם: סרז' דה אוליביירה (Serge de Oliveira)
הניחוח עור הדרי: ברגמוט, מנדרינה, פריחת תפוז, גרניום, עור, פטצ'ולי.




Wild Temptation EDP – האריה:

החתימה האוריינטלית הפרועה שולטת על תמציות פטצ'ולי מעושנות.
האריה, הצד העוצמתי ביותר של הטבע, המנהיגות העליונה, פיתוי ריחני שטביעת הרגל הפראית והאוריינטלית שלו מעניקה לנו פיצוץ של חוש הריח, שבו עץ אוד, טבק וזעפרן, עם תמציות מעושנות ופטצ'ולי, משדרים לנו אופי חזק. החום של הצבעים, זהובים ואדמתיים, מספרים לנו על מעטפת תמציות שהניחוח הזה יספק לנו.

הבשם: סטיב גואו (Steve Guo)
ניחוח עצי אוריינטלי: קינמון, אפרסק, אגוז מוסקט, זעפרן, טבק, פטצ'ולי.




כל אחד מהניחוחות בקולקציה ארוז בבקבוק יוקרתי, המעניק תחושה אלגנטית ואיכותית. הבקבוק עשוי זכוכית שקופה ומעוצב בקווים פשוטים, המדגישים את המהות שבתוכו. הפקק השחור שלו שואב השראה מצורת הירח: עגול, קומפקטי ומלוטש כמו אבן ירח.

את הבשמים בקולקציית "נייטולוגי" ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאתר הסחר Chozen (מחיר: 529 ₪, תכולה: 100 מ"ל אד"פ).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails