יום ראשון, 19 במרץ 2023

Lancôme Teint Idole Ultra Wear Foundation 2023

המייקאפ הנמכר ביותר של "לנקום" מתחדש בפורמולה חדשה מועשרת בחומצה היאלורונית ומרקם קליל במיוחד המתאים לכל סוגי העור. כעת, ה- Lancôme Teint Idole Ultra Wear Foundation מגיע עם הבטחה לביצועים טובים עוד יותר!


המייקאפ Teint Idole Ultra Wear של "לנקום" נחשב לאהוב ולאחד הטובים מבחינת כיסוי ועמידות, תוך שהוא מציע גימור מאט טבעי. המטרה של המייקאפ המשודרג היא לשמור על ביצועי הגרסה הקלאסית ללא שינוי, אבל עם פורמולה חדשה ועשירה במרכיבי הזנה, מרקם שיתן אפקט של עור שני וכיסוי הגנה אפקטיבי של 35SPF.




הצד החזק של המייקאפ Teint Idole Ultra Wear המחודש הוא, כאמור, הפורמולה שלו. בדיוק כמו בגרסה הקודמת של Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow, הפורמולה הינה בהשראת סרום פנים. המייקאפ Teint Idole Ultra Wear בגרסתו החדשה מועשר גם בחומצה היאלורונית, אליה מתווספים נוגד החימצון ויטמין E ושמן מורינגה עם אפקט לחות וטיהור בו-זמנית. המטרה היא להיות בסיס האיפור המושלם לסוגי עור יבשים ושמנוניים כאחד.






המייקאפ מוצע בטווח גוונים רחב מאד - 45 גוונים שמתאימים לעור חיוור, בהיר, בינוני, בינוני-כהה וכהה מאד, כולל תתי-גוונים חם, קר ונייטרלי. כל צבע מכיל את האחוז הנכון של פיגמנטים כחולים ותחמוצות ירוקות על מנת להתאים גם לעור עם תת הגוון הקר ביותר או כזה עם תת-גוון זית.








במותג ממליצים למרוח את המייקאפ בעזרת ספוגית ביוטי בלנדר על מנת שיתמזג על העור בצורה אחידה, ללא הצטברויות באיזורים שונים באופן שישנה את עוצמתו.



המייקאפ Lancôme Teint Idole Ultra Wear המשודרג הושק בימים אלו וניתן כבר להשיגו ברוב נקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails