יום שלישי, 12 ביולי 2022

Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation

"לנקום" משיקה את Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation – מייקאפ חדש בסדרת "טינט איידול", שעובד גם כמוצר טיפוח ומעניק לעור אפקט זוהר יפהפה.


עפ"י תיאור המותג, המייקאפ החדש מועשר ברכיבי טיפוח. 82% מהפורמולה שלו מבוססים על סרום מלחח, שמעניק למייקאפ גימור זוהר ומראה בריא וטבעי. כמו כן, הפורמולה כוללת חומצה היאלורונית לשמירה על הלחות והענקת נפח, חומצה מנדלית, שמעניקה לעור גימור חלק ואחיד, תמציות מורינגה מטהרות, פרחי רוזה גאליקה עם תכונות אנטיאייג'ינג ועוד מרכיבים יקרים אחרים. בנוסף, הוא מצוייד ב- 27SPF להגנה מקרני השמש המזיקות.



המרקם שלו נוזלי, הוא קל מאד למיזוג וטשטוש, ומרגיש נוח ממש כמו עור שני. כמו כן, אינו מכתים או עובר ויש לו עמידות עד 24 שעות עם מראה זוהר ויפה. יש לציין, שהמייקאפ מתאים לכל סוגי העור, גם לסוג הרגיש ביותר.



הכיסוי שלו ניתן לבניה: לכיסוי קל, ניתן להניח אותו עם האצבעות, ספוגית לחה או מברשת מתאימה. לכיסוי בינוני ולתוצאות מקסימליות, מומלץ להשתמש במברשת שטוחה ולהניח בתנועות תפיחה.




המייקאפ מוצע ב-30 גוונים שונים (תלוי מדינה, כמובן). שימו לב, מספרי הגוונים אינם תואמים לאלו של המייקאפ המקורי!











המייקאפ ארוז בבקבוק זכוכית שקוף עם משאבה, שמעוצב בדומה לזה של הגרסה הקלאסית של "טיינט אידול אולטרה", רק שהפעם הוא מגיע עם פקק לבן המעוטר בראשו בלוחית מתכתית בגוון זהב עם תבליט של ורד, סמל המותג. אגב, למייקאפ יש גם ניחוח עדין של ורדים.



Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation יהיה זמין החל מה-14 ביולי 2022 בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails