יום חמישי, 28 ביולי 2022

Elizabeth Arden Prevage Anti-Aging Eye Serum

מותג הקוסמטיקה "אליזבת ארדן" משיק את Elizabeth Arden Prevage Anti-Aging Eye Serum 2.0 – סרום עיניים חדש ועוצמתי בסדרת הטיפוח היוקרתית Prevage®.


מעל גיל 35 שמירה על מראה עיניים צעיר דורש יותר מאשר טשטוש כהויות ונפיחות. הפחתת מראה סימני ההזדקנות מסביב לעיניים, פירושה גם תיקון הופעתם של קווים וקמטוטים והקפדה על הגנה על העור העדין מפני נזקי הסביבה.



סרום העיניים החדש Prevage Anti-Aging Eye Serum של "אליזבת ארדן" כולל את נוגד החימצון העוצמתי אידבנון (Idebenone), עליו מבוססת סדרת הטיפוח היוקרתית פריוואז', שזכתה ביותר מ-220 פרסי יופי! מדובר בסדרה פורצת דרך, שנוסדה על-ידי המותג בשנת 2005 וסיפקה לעור יתרונות יוצאי דופן במאבק נגד רדיקלים חופשיים, האחראים ל-80% מסימני ההזדקנות הנראים לעין.



פורמולת סרום העיניים כוללת בנוסף 5 רכיבי אנטי-אייג'ינג, שיחד עם האידבנון פועלים להשיב לאחור את סימני ההזדקנות הנראים לעין ומגנים על העור מפני נזקים סביבתיים. הסרום מעניק לחות עשירה לאזור העדין סביב העיניים ומבטיח להבהיר באופן מיידי כהויות ולהפחית נפיחות. בשימוש מתמשך העור באזור זה נראה צעיר יותר: ניכרת ירידה משמעותית בכהויות, העור הופך להיות חלק יותר ומקבל מראה זוהר ומוצק יותר.




הסרום מגיע באריזת שפופרת לחיצה, אשר בקצה שלה מצוי אפליקטור מתכתי מיוחד שנועד לפזר את החומר, לעסות את האיזור שסביב העיניים ולרענן אותו. מוציאים מעט חומר אל קצה האצבע, מחממים אותו בין כפות הידיים ומניחים בתנועות תפיחה עדינות באמצעות קצות האצבעות. לאחר מכן, מעסים ומשטחים את האזור עם האפליקטור המתכתי.



את Prevage Anti-Aging Eye Serum של "אליזבת ארדן" ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר Chozen (מחיר: 734 ₪, תכולה: 20 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails