יום ראשון, 10 ביולי 2022

DIOR Dior En Rouge Fall 2022 Makeup Collection

בית האופנה והיופי הצרפתי "דיור" שיחרר הצצה ראשונה ל- Dior En Rouge – קולקציית האיפור שלו לסתיו 2022.


כפי ששמה מרמז עליה, הקולקציה מבוססת על מוצרי איפור בגוונים אדמדמים והיא כוללת את הפריטים הבאים:



Dior En Rouge 5 Couleurs Couture Eyeshadow Palette – חמישיית הצלליות המפורסמת של המותג מוצעת בשני שילובי גוונים סתוויים חמימים. הצלליות בפלטה בעלות מרקם רך ופיגמנט עשיר והן מגיעות בגימורים שונים של מאט, שימר ומטאלי. על גבי הצלליות מוטבע שם המותג, כשהוא משתקף בכתב מראה:

·         659 Mirror Mirror (כתום בוהק, זהב צהבהב, חאקי מוזהב, חום אדמדם כהה וברונזה)

·         889 Reflections (בז' מוזהב, ברונזה אדמדמה, חום רוזווד, חום כהה ואדום)



Dior En Rouge Diorshow Iconic Overcurl – המסקרה האייקונית של המותג מוצעת בקולקציה בגוון חדש ומיוחד, עם עמידות ל-24 שעות. המסקרה מגדירה את הריסים, מאריכה ומעגלת אותם. כמו כן, הפורמולה שלה מכילה רכיבי טיפוח שמזינים את הריסים, מחזקים ומרככים אותם:

·         664 Brick – אדום בריק



Dior En Rouge Diorskin Rouge Blush – סומק שמעניק ללחיים גימור זוהר ובריא עם עמידות לאורך שעות ארוכות. המרקם האולטרה פיגמנטי שלו מאפשר להפיק גוון קליל או עז יותר:

·         459 Charnel – חום קורלי





Dior En Rouge Rouge Dior Lipsticks – שפתון המציע צבע עשיר עם עד 16 שעות לבישה. הפורמולה שלו כוללת רכיבי טיפוח והזנה, המעניקים הרגשת נוחות לשפתיים, ביניהם חמאת מנגו, חומצה היאלורונית ומולקולות דמויות סרמדים, שמעניקות לשפתיים מראה שמנמן ותפוח. המרקם של השפתון חלק וקרמי והוא נמרח באופן שווה. בקולקציה הוא מוצע בשלושה גוונים אדמדמים שונים:

·         550 Dusty Coral Satin – אדום קורלי (סאטן)

·         722 Rosewood Rose Matte – חום אדמדם (מאט)

·         763 Red Red Velvet – אדום כהה עמוק (קטיפה)



Dior En Rouge Dior Vernis Nail Lacquer – לקים בעלי פורמולה חדשה, הכוללת תמציות אדמונית ופיסטוק, שמיועדות לטפח את הציפורניים. כמו כן, הגימור של הלקים הינו מבריק, ממש כמו לק ג'ל:

·         722 RosewoodRose – חום אדמדם עוצמתי

·         763 RedRed – אדום עמוק




Dior En Rouge Creme Abricot – קרם הטיפוח לציפורניים, שמאז 1963 ידוע בתכונות ההזנה והלחות שהוא מעניק לציפורניים, מוצע בקולקציה באריזה בגוון אדום בריק (מהדורה מוגבלת), שעוצבה במיוחד עבור הקולקציה. הפורמולה העשירה של הקרם, המועשרת במרכיבים מרככים וממצקים, מחזקת את הציפורניים ומגבירה את העמידות שלהן עם תוצאות נראות לעין בתוך חודש אחד בלבד.



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים החל מה-5 באוגוסט 2022, תחילה ביפן ולאחר מכן בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails