יום חמישי, 7 ביולי 2022

חדש בישראל: מוצרי האיפור של מותג הקוסמטיקה BABOR

מותג הטיפוח המקצועי Babor משיק בישראל ליין מוצרי איפור היברידי, המשלב לראשונה את עשרות שנות הניסיון של המותג ויתרונות הקוסמטיקה המקצועית. המוצרים כוללים  פורמולות טבעוניות, מרקמים מושלמים שניתנים למיזוג בקלות ואריזות נחשקות.


המותג Babor ("בָּאבּור") נולד בשנת 1956 במטבח קטן בעיר קלן שבגרמניה. מה שהתחיל כחלום של מדען נועז, הפך להיות ברבות הימים למותג מודרני שכבש את דמיונם של אנשים המחפשים דרכים לשפר את עורם.

ד"ר מייקל באבור, מייסד המותג, ייצר תחילה את HY-ÖL – תכשיר לניקוי העור, העשוי משמנים טבעיים, בו השתמש כדי לבסס את המסגרת לתכשירים טיפוליים רבים עטורי פרסים. אגב, עד היום נחשב ה- HY-ÖL למוצר רב-מכר של המותג. למעשה, החברה מייצרת כ- 50,000 ליטר HY-ÖL בשנה!



בשנת 1991, רוקח מבריק בשם ד"ר ליאו ווסן (Dr. Leo Vossen) רכש את סטארט-אפ הביוטי, העביר אותו לעיר אאכן והפך את הרעיון של המדען הנועז למותג כלל עולמי. השניים המשיכו לשתף פעולה ביניהם, המותג הלך והתרחב וכתוצאה מכך, העביר את משכנו ממתקן צנוע אל המטה הנוכחי שלו, כדי להמשיך ולשמור על הרמה הגבוהה שלו. בהמשך החברה התפשטה למדינות נוספות ונכנסה גם לעסקי הספא מהמפוארים בעולם. בראש החברה עומד כעת הדור השלישי של משפחת הבעלים.


 

את תכשירי הטיפול עיצב ותכנן ד"ר באבור במיוחד עבור סוגי עור שונים. מוצר הדגל של המותג הוא אמפולות הזכוכית האייקוניות, שכל אחת מהן מכילה בדיוק את המינון הנכון של חומר פעיל, שמבטיח שגם ל-2 מיליליטר חומר תהיה השפעה מיידית.

עם השנים מוצרי המותג הפכו למתוחכמים יותר ויוצרו בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בפיתוח המוצרים שלהם, משתמשים "באבור" בלמעלה מ- 1,000 חומרי גלם שונים. יש להם למעלה מ-450 עובדים בחברה בגרמניה ויותר מ-600 עובדים ברחבי העולם. מוצרי המותג מופצים ביותר מ-70 מדינות, ביניהם שוויץ, אוסטריה, הולנד, בלגיה, שוודיה, סינגפור, קנדה, ארה"ב וכעת כאמור, גם בישראל. הם לא רק מובילים במונחים של חדשנות, אלא גם מספקים דוגמה מצויינת לעסקים אחרים ברחבי העולם. אגב, המותג מחוייב מאד להעצמה נשית ו-62% מכלל העובדים שלו הן נשים!



למוצרי האיפור של המותג יש כבר היסטוריה ארוכה, עם שפתונים ופודרות שונות שהושקו בשנת 1974. כבר אז, ייעודו של המותג היה לייצר מוצרי איפור, שלא רק יספקו צבע אלא יהיו גם בעלי תועלות טיפוח והזנה לעור – תפישה שהפכה כיום לנורמה בתחום הקוסמטיקה, הן מצד המותגים השונים והן מצד הלקוחות.



מוצרי האיפור מכילים מרכיבים פעילים רבי עוצמה של האמפולות האייקוניות של Babor, כמו למשל המייקאפים שמעניקים לעור גימור מאט, לחותי או מפחיתים את מראה הקמטוטים – הכל תלוי בהתאם לצרכי העור.

ליין האיפור של המותג הינו 95% טבעוני, כאשר הכוונה היא להפוך ל-100% טבעוני עד סוף 2022. כמו כן, החברה פועלת כל הזמן להשתמש ביותר ויותר חומרים הניתנים למיחזור והם נמנעים להשתמש באלומיניום וצלופן באריזות שלהם. פורמולות המוצרים עודכנו כדי להציע יותר ללקוחות במונחים של מרקמים זוהרים, קורנים וקלי משקל בשילוב עם פיגמנטים מיוחדים לגימור מושלם, אחיד וטבעי. הרבה מהמוצרים הם בעלי כיסוי שניתן לבניה, כך שהמשתמשות יכולות "לשחק" איתם ולהחליט איך להשתמש במוצר בהתאם לזמן או לאירוע. כמו כן, האריזות מותאמות לפורמולות, כדי להציע את האיכות והתועלת הטובים ביותר. צבעי האריזות הם בז' ושחור עם כיתוב מבריק או מאט ונגיעות של זהב, שמעניק להם מגע של יוקרתיות.

בין המוצרים בליין האיפור ניתן למצוא מייקאפים, קונסילרים, פלטות קונטור, סמקים, היילייטרים, ברונזרים, צלליות במרקמים וגימורים שונים, מסקרה, שפתונים, ליפגלוסים, שמן שפתיים ועוד – הכל במיגוון רחב של גוונים ומרקמים. בנוסף, המותג משיק שתי קולקציות איפור בשנה: אחת לאביב/קיץ, והשניה לסתיו/חורף.






כאמור, המייקאפים של המותג משלבים בתוכם את אמפולות הטיפוח המופלאות ליצירת סימביוזה מושלמת של איפור וטיפוח. הליין מציע מבחר רחב של טקסטורות וגימורים, כך שכל גוון וסוג עור מקבלים מענה לצרכיהם. כל מייקאפ, נוזלי או קרמי, מכיל בהתאמה את סוג האמפולה המתאימה לצרכי עור מסויים: Hydra Plus, 3D Firming, Collagen Booster ו- Matte Finish. בצורה זו, קל יותר להתאים ללקוחה את המייקאפ המתאים להעדפותיה ולמצב עורה.




לפי שעה, את מוצרי המותג ניתן להשיג דרך קוסמטיקאיות ומאפרים מקצועיים. בימים הקרובים יעלה גם אתר ייעודי, דרכו ניתן יהיה לבצע רכישה אונליין. פרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של המותג או בחשבון האינסטגרם שלו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails