יום ראשון, 17 ביולי 2022

Nivea Cellular Luminous630 Anti-Dark Spots Eye Treatment Cream

מותג הטיפוח "ניוואה" מרחיב את סדרת Nivea Cellular Luminous630 Anti-Dark Spots פורצת הדרך, עם קרם עיניים לטשטוש כהויות, הפחתת נפיחות וסימני גיל סביב העיניים.


סדרת "לומינוס 630" של "ניוואה" נוצרה לאחר מחקר מעמיק של 10 שנים בתחום טיפוח העור. המדענים של החברה מצאו רכיב מיוחד, הפועל ברמת התא ומצליח לאזן את רמת הפיגמנטציה ולהפחית הופעה של כתמים חדשים. רכיב זה, שכונה בשם "לומינוס 630" היווה את הבסיס לסדרת הטיפוח של "ניוואה", שעוצבה להקנות מראה עור בהיר, אחיד וזוהר, ללא כתמים כהים.

כעת, כאמור, מצטרף לסדרה קרם עיניים טיפולי, שמיועד לטפל בהיפר-פיגמנטציה, יובש, נפיחות ועמימות.



פורמולת הקרם כוללת, בנוסף לרכיב ה"לומינוס 630", קפאין שממריץ את העור ומפחית באופן גלוי נפיחויות סביב העיניים, וחומצה היאלורונית שמעניקה לחות עמוקה ומפחיתה מראה של קווים וקמטוטים עדינים. כמו כן, הקרם מסייע להפחית נזקי קרינת UV, מספק הגנה מפני רדיקלים חופשיים ומפחית סימני עייפות. בשימוש ממושך ורצוף, העור שסביב העיניים יראה זוהר וצעיר יותר.



הקרם מגיע באריזת שפופרת שבראשה מצוי אפליקטור מיוחד, באמצעותו יש לעסות את החומר באיזור שסביב העין, בצורה אחידה ובתנועות עדינות.



יש לציין, שהקרם מתאים לשימוש על כל סוגי וגווני העור והוא מומלץ לשימוש יומיומי, בשעות הבוקר והערב.

את Nivea Cellular Luminous630 Anti-Dark Spots Eye Treatment Cream ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם (מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪, תכולה: 15 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails