יום שלישי, 26 ביולי 2022

L'Oréal Paris Pro XXL Mascaras

"לוריאל פריז" משיקה את L'Oréal Paris Pro XXL Mascaras מסקרה חדשה בשלוש גרסאות שונות, הכוללות את סודות היופי של הטיפולים המקצועיים להשגת ריסים מוגדרים, בעלי נפח וחושניים.


בימים בהם השאיפה שלנו הינה להתאפר בזמן הקצר ביותר, מספיק מוצר אחד שיישפר בתוך שניות אחדות את המראה שלנו. אני מדברת, כמובן, על מסקרה – מוצר איפור חובה לכל מאפר מקצועי או מתחיל ומכורי איפור. לכל מסקרה מאפיינים שונים, התואמים את הצרכים הנפוצים ביותר, כמו הגדלת נפח, הארכה או עיגול של הריסים. "לוריאל פריז" משיקה, כאמור, מסקרה אחת בשלוש גרסאות, שכל אחת מהן מיועדת לתת מענה אחר בהשראת טיפולים מקצועיים לריסים ומעצימה את התוצאות הודות לפריימר מיוחד שהפורמולה כוללת.

נפח תלת מימדי, עיגול או הארכה – לא משנה מה הצורך שלנו, למסקרות בסדרת Pro XXL יש את הפתרון. האפליקטור של המסקרה מורכב מזיפים עדינים המיועדים ללכוד כל ריס וריס, לעטוף אותו מהשורש ועד הקצה. בנוסף, כל אחת מהמסקרות משלבת פריימר מיוחד, הבונה את הבסיס המושלם ומעצים את פעולת המסקרה.



בדומה לפריימר פנים, גם פריימר הריסים עוזר להעצים את השפעת התכשירים שנמרחים מיד לאחר מכן. במקרה של המסקרה L'Oréal Paris Pro XXL, אנו מוצאים אותו משולב באריזה הכפולה שלה: בצד אחד הפריימר ובצד השני המסקרה. בהתאם לסוג המסקרה, הפריימר מיועד לעגל, להאריך או להעניק נפח לריסים. אז כדי לקבל תוצאה מקסימלית מהמסקרה יש למרוח תחילה את הפריימר מהשורש ועד קצה הריסים, להמתין מעט שיתייבש ואז למשוח את המסקרה באותה הצורה, מהשורש ועד הקצה.

Pro XXL Lift Mascara – מסקרה אידיאלית להרמה ועיגול של הריסים. הפורמולה שלה כוללת פרו-קרטין, הפועל להגברת אורך ונפח הריסים. בעלת מרקם חושי שקל לעבוד איתו ומעניק אפקט למינציה לריסים על-ידי ביצוע שני שלבים פשוטים: מריחת פריימר ליצירת נפח, להמתין לייבוש ולמרוח מסקרה לעיגול.






Pro XXL Volume Mascara – מסקרה המיועדת להפוך ריסים דקים ודלילים למלאי נפח באופן מיידי. המסקרה מעניקה מראה של "ריסי איילה" שחורים ועוצמתיים, ממש כמו ריסים מלאכותיים, וזאת הודות לטכנולוגיית Black Booster. כדי להשיג את הנפח המיוחל יש למרוח את הפריימר הלבן בעל אפקט האיגוד שיוסיף עובי לריסים, ולאחר מכן למרוח את המסקרה כדי להעצים את הריסים.






Pro XXL Extension Mascara – מסקרה שמסייעת להגדיר ולהעניק נפח לריסים קצרים ודלילים. מכילה שמן חוחובה המעניק לחות ומרכך את הריסים וסיבים באורך 33 מ"מ שנצמדים לריסים הטבעיים ומאריכים אותם, מבלי ליצור מראה גושי. המטרה היא ליצור רושם של לבישת ריסים מלאכותיים ארוכים ועבים, הודות לשימוש המשולב של הפריימר הפועל להענקת גוף ונפח לריסים והמסקרה שמותחת אותם לאורך מקסימלי.






המסקרות בסדרת L'Oréal Paris Pro XXL יהיו זמינות החל מספטמבר 2022 בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. למי שקשה להתאפק עד שהן יגיעו לישראל, תוכלו להשיג אותן כבר כעת באתר Lookfantastic במחיר של € 14.95 ליח' (כ- 53 ש"ח). רק מזכירה לכם לקחת בחשבון, שיש עלות משלוח נוספת מתחת לסכום של 25.

 

תגובה 1:

  1. זו אפרת - לא מצליחה להגיב דרך גוגל זה זמן רב. הטלבקופית הזהובה של לוריאל היתה הפייבוריטית שלי שנים. האחרונה ברשימה נראית כמו בול בשבילי. בינינו - לא בעיה להגיע ל 25 אבל בשביל מה. נחכה חח

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails