יום שני, 11 ביולי 2022

Pupa Vamp! Forever Mascara

"פופה" מרחיבה את סדרת Pupa Vamp! עם Vamp! Forever - מסקרה חדשה, שמבטיחה אפילו עוד יותר נפח אקסטרימי לריסים, עם גוון שחור מאד ועמיד לאורך זמן.


מאז הושקה לראשונה ב- 2012, המסקרה Pupa Vamp! שמעניקה נפח מושלם לריסים, הצליחה לכבוש מספר גדל והולך של מעריצות. כיום, היא נחשבת לאחת המסקרות הטובות בשוק ולאורך השנים יצאו לה גרסאות שונות נוספות. כעת, כאמור, מצטרפת מסקרה Vamp! Forever לסדרה, שמעבר לנפח האקסטרימי שהיא מעניקה לריסים, יש לה גם עמידות ארוכה מאד בכל תנאי מזג האוויר.



פורמולת המסקרה Vamp! Forever מבוססת על פיגמנטים של פחמן שחור, ועוצבה להפוך את המבט שלנו לעמוק וחושני יותר. היא כוללת שילוב של שעווה ומרכיבי מרקם, שנבחרו כדי להפוך את הריסים למלאי נפח יותר ויותר. החומרים הפלימוגניים עוטפים את הריסים, מקבעים את החומר ומונעים כתמים מכוערים באזור העיניים. הפורמולה העשירה והקרמית במיוחד מועשרת בטוקופריל אצטט ושמן שקדים מתוקים שתורמים ללחות והזנה של הריסים. המטרה היא, למעשה, לא רק להקנות ריסים סקסיים ודרמטיים יותר, אלא גם חזקים ואלסטיים יותר. כמו כן, המסקרה החדשה עמידה בפני זיעה, לחות וטמפרטורות קיצוניות אחרות.




המסקרה מגיעה באריזה בצבע זהב, שמעניקה לה נופך יוקרתי, עם כיתוב בגוון שחור ואדום. כמו כן, היא מצויידת באפליקטור בצורת שעון חול, שמאפשר ללכוד גם את הריסים הקצרים ביותר. המברשת עצמה עבה ומלאה והיא מורכבת מזיפי סיבים באורכים שונים, המיועדים לתת גוף ונפח לכל הריסים, ליצירת מראה מניפה מושלם.





המסקרה Pupa Vamp! Forever הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב היא תהיה זמינה גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails