יום שלישי, 26 ביולי 2022

Hourglass Ambient Soft Glow Foundation

מותג האיפור "האוורגלס" השיק את Hourglass Ambient Soft Glow Foundation - מייקאפ חדש בסדרה האהובה של המותג Ambient Lighting. לרגל השקת המייקאפ, התחדש המותג גם בשגרירת יופי חדשה.



המייקאפ החדש Hourglass Ambient Soft Glow Foundation שואב השראה מסדרת Ambient Lighting האייקונית של המותג, הרותמת את כוחו של האור כדי לשפר את גוון העור ללא מאמץ.



המייקאפ מועשר בחלקיקי פוקוס רכים במיוחד, המסוגלים למזער פגמים בעור ולהעניק לו מראה רענן ונינוח יותר. כמו כן, הוא מבטיח לטשטש פגמים בעור ולהעניק לו מראה אחיד עם מרקם חלק וגימור קורן וזוהר. בנוסף, יש לו עמידות עד 16 שעות, גם בתנאי לחות וזעה, ופורמולה לחותית שמרגישה נעים על העור.




הכיסוי שמציע המייקאפ הינו בינוני וניתן לבניה, תוך שמירה על מרקם קליל במיוחד, שנמס אל תוך העור.







הפורמולה שלו מועשרת בפיגמנטים מיוחדים להפצת אור, שמעניקים אפקט פוקוס רך ויפה לעור וגם מגנים עליו מפני קרינת אור כחול; כדוריות אפקט טשטוש למיזעור פגמים שונים בעור כגון: קמטים, קווים ואדמומיות; ויטמין E ותמצית תה לבן כנוגדי חימצון ורכיבי אנטי אייג'ינג. כמו כן, הפורמולה נקיה מפרבנים ומכילה פחות מ-1% בישום סינתטי. היא גם טבעונית, ללא גלוטן וללא אכזריות.

המייקאפ מוצע ב-32 גוונים שונים, החל מבהיר מאד ועד כהה מאד, והוא מגיע בבקבוק זכוכית שקופה עם משאבה ופקק בגוון חום ברונזה, שמאפיין את אריזות המותג.



מרקמו הנוזלי והקליל של המייקאפ מאפשר למרוח אותו באמצעות האצבעות, ספוגית או מברשת יעודית, כמו זו שמציע המותג - Hourglass Ambient Soft Glow Foundation Brush. מדובר במברשת, שעוצבה לחקות את השליטה העדינה והמדוייקת של קצות האצבעות שלנו ולשפר את היעילות של המייקאפ. המברשת עוצבה על-ידי חיתוך לייזר ייחודי, המספק שליטה מירבית ליישום חלק ואחיד.



המייקאפ Ambient Soft Glow Foundation (מחיר: 58$) והמברשת החדשה (מחיר: 47$) זמינים אונליין באתר Hourglass וגם באתר של Sephora מה-20 ביולי 2022. שני המוצרים יושקו פיזית בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-29 ביולי 2022.

לרגל השקת המייקאפ התחדש המותג גם שגרירת יופי חדשה – השחקנית ג'וליאן מור (Julianne Moore). מור תככב בקמפיין "We Glow", שילווה את ההשקה וצולם על-ידי הצלם הנודע מארק סליגר (Mark Seliger).



לצד מור משתתפת בקמפיין גם בתה, ליב פרוינדליך (Liv Freundlich). השתיים יציגו את האפקט המואר מבפנים של המייקאפ ואת הזוהר הבלתי מוחשי, הנובע מיופי פנימי וחיבור אנושי משמעותי.

 

2 תגובות:

  1. היי..האתר שולח לישראל ??? תודה🌹

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails