יום שני, 7 באוגוסט 2023

Guerlain Parure Gold Skin Control Compact Fall 2023

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "גרלן" מציג את Guerlain Parure Gold Skin Control Compact – מייקאפ פודרה חדש עם גימור מאט זוהר.


המייקאפ פודרה החדש משלב את אותן יתרונות של המייקאפ הנוזלי Parure Gold Skin Matte Fluid Foundation לעור בגימור מאט קורן מושלם. הוא מבוסס על פורמולה יוקרתית וייחודית, שכוללת רכיבים טבעיים בלבד, ביניהם חלקיקי זהב 24 קראט המקנים לעור שקיפות זוהרת כמו של תכשיט יקר. חלקיקי הזהב מחזירים אור וגורמים לעור להראות חלק וחושני, תוך טשטוש מראה נקבוביות פעורות ואי-אחידות בגוון העור.

כמו בגרסה הנוזלית, בנוסף לחלקיקי הזהב, הוספו לפורמולת המייקאפ פודרה חלקיקי פנינה ורדרדה, שמעניקה לעור גוון אחיד רך וזוהר. כמו כן, היא מטשטשת פגמים קלים בעור באמצעות פיזור קרני האור ומובילה לעור קורן, שנראה מואר מבפנים. הפורמולה הלחותית כוללת בנוסף תמצית של צמד אדמוניות לבנות, המבהירה את העור ומחזקת את תפקוד מחסום ההגנה הטבעי שלו. במותג טוענים, ששימוש יומיומי במייקאפ החדש יהפוך את העור ליפה וזוהר יותר באופן טבעי.



המייקאפ פודרה מציע עמידות לאורך 24 שעות, גם בתנאי לחות וזיעה, ללא העברה או הכתמה, והוא ניתן לבניה בשכבות מבלי להקנות תחושת כבדות לעור. כמו כן, הוא ניתן ליישום במהירות ובקלות והוא אינו מצריך פידור לאחר מכן.

המייקאפ פודרה מוצע ב-10 גוונים שונים והוא מגיע באריזה יוקרתית מוזהבת, עם הלוגו של המותג חקוק במרכזה. בפנים ממוקמים מראה מובנית נוחה לטאצ'-אפים וספוגית רכה לפיזור החומר.

ה- Parure Gold Skin Control Compactיהיה זמין לרכישה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם החל מה-1 בספטמבר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails