יום שני, 5 בספטמבר 2022

Guerlain Parure Gold Radiant Skin Perfecting Longwear Foundation

בית "גרלן" משדרג את המייקאפ הפופולרי שלו - Guerlain Parure Gold Radiant Skin Perfecting Longwear Foundation, עם יותר חלקיקי זהב ויתרונות טיפוח למראה עור צעיר וזוהר.


המייקאפ הנוזלי הפופולרי "Parure Gold", המביא זוהר מוזהב לעור, מתחדש בסתיו 2022. כאמור, הפורמולה שלו השתדרגה והוספו לה כעת פי 10 יותר חלקיקי זהב 24 קראט (הסמל של הסדרה) והיא מכילה 85% רכיבי טיפוח, המקנים לעור שקיפות זוהרת כמו של תכשיט יקר.



בנוסף לחלקיקי הזהב, הוספו לפורמולת המייקאפ החדש חלקיקי פנינה ורדרדה, שמעניקה לעור גוון אחיד רך וזוהר. כמו כן, היא מטשטשת פגמים קלים בעור באמצעות פיזור קרני האור ומובילה לעור קורן, שנראה מואר מבפנים. הפורמולה הלחותית כוללת בנוסף תמצית של צמד אדמוניות לבנות, המבהירה את העור ומחזקת את תפקוד מחסום ההגנה הטבעי שלו. במותג טוענים, ששימוש יומיומי במייקאפ החדש יהפוך את העור ליפה וזוהר יותר באופן טבעי.



המייקאפ החדש מוצע בשתי גרסאות גימור: זוהר (14 גוונים) ומאט (23 גוונים). שתי הגרסאות מבטיחות הרגשת קלילות ונוחות מושלמת על העור, ממש כמו עור שני, ומספקות גימור יפייפה ועמיד לאורך היום כולו.


גימור זוהר (מימין) לעומת גימור מאט (משמאל)

הגוונים בגרסה הזוהרת

לפני ואחרי בגרסה הזוהרת

גווני גרסת המאט

לפני ואחרי בגרסת המאט


חוץ מהפורמולה שודרגה גם אריזת המייקאפ ועוצבה כך, שתעמוד בדרישות המחמירות להשפעה סביבתית מופחתת: אחוזי הזכוכית בבקבוק הופחתו והוא מיוצר כעת מחומרים ממוחזרים. כמו כן, משאבת הבקבוק ניתנת להברגה ומקלה על מיחזור המוצר. אגב, חשוב לציין, כי הקיבולת של הבקבוק הוגדלה מ-30 ל-35 מ"ל.



הזכוכית השקופה של הבקבוק מדגישה את העומק של גווני המייקאפ השונים, בעוד שהאותיות והפקק המוזהבים מוסיפים למוצר נופך אלגנטי ויוקרתי.

יחד עם המייקאפ משיק המותג גם את Parure Gold Skin Kabuki Brush – מברשת קבוקי מיוחדת (נמכרת בנפרד), שמעניקה גימור "מקצועי" למייקאפ, ללא צורך בטכניקות מיוחדות. מוציאים חומר מבקבוק המייקאפ ישירות על המברשת ומפזרים אותו על הפנים בתנועות סיבוביות קטנות, ממרכז הפנים כלפי חוץ.


המברשת הינה בעלת ידית מעץ בצבע מהגוני בגימור חלק ונושאת את התווית FSC WOOD שמאשרת שהינו ממקור בר-קיימא. טבעת הזהב עליה מוטבע לוגו המותג, הופך את המברשת לאובייקט יופי איקוני. אגב, המברשת מגיעה עם נרתיק קטיפה שמגן עליה ומאפשר לשאת אותה ללא חשש לכל מקום.



המייקאפ Guerlain Parure Gold Radiant Skin Perfecting Longwear Foundation, על שתי גרסאותיו, זמין החל מספטמבר 2022 בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

  1. זו אפרת just like that
    לא מצליחה להגיב כ גוגל
    זהב וגם פנינה בעיצוב כזה יוקרתי זה WOW. מה דרגת הכיסוי? אם בינוני גבוה קניתי!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails