יום רביעי, 14 בספטמבר 2022

John Varvatos XX Artisan Teal

מותג הלייף סטייל ג'ון ורווטוס מציג את John Varvatos XX Artisan Teal – ניחוח גברי חדש, החוגג את הסטייל והמוזיקה, שהם הלב והנשמה של המותג.


הניחוח החדש מוגדר כיצירה ימית רעננה וארומטית והוא חלק מסדרת ה- Artisan, שהושקה לראשונה ב-2009 עם הבושם John Varvatos Artisan. אחריו הצטרפו לליין Artisan Black (ב-2010), Artisan Aqua (ב-2013), Artisan Blu (ב-2016), Artisan Pure (ב-2017) ו- XX Artisan (ב- 2020).




XX Artisan Teal מציג את הצד ההרפתקני, הגברי והמתוחכם של המותג ג'ון ורוטוס. הבושם נוצר בהשראת אווירת חוף קלילה ומרעננת. תווי ניחוח עליונים של לימון הדרי ועלי רוזמרין פותחים את הניחוח בצורה רעננה ומזמינים אותנו לצלול לליבו של הניחוח הכולל פרחי שושנת מים ופלפל ורוד. בבסיס הניחוח נמצאים תווים של צמחי ים מינרליים יחד עם מלח אפור ומאסק, שמעניקים לניחוח עומק ורוגע בדיוק כמו צליל גלי הים. זהו ניחוח מימי תוסס שמתאים לכל יום מזדמן או כזה שמלא בהרפתקאות מלהיבות.




בקבוק הבושם שומר על העיצוב המוכר של כל הניחוחות בסדרה, רק הפעם הוא מגיע בבקבוק זכוכית בגוון ירוק תכלכל, כיאה לשמו (Teal), עם מעטפת חבל ארוג.



את הבושם John Varvatos XX Artisan Teal ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ובאתר הסחר CHOZEN (מחיר: 299 ₪, תכולה: 125 מ"ל או דה טואלט).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails