יום שבת, 3 בספטמבר 2022

Essence Pumpkins Pretty Please! Fall 2022 Collection

מותג הקוסמטיקה "אסנסס" מציג את Essence Pumpkins Pretty Please! – אוסף איפור חדש (מהדורת טרנדים) לסתיו 2022, כולו בהשראת הדלעת.


האוסף שמגיע בגוונים חמים ועוטפים, לוקח אותנו לטיול סתווי בין מטעי דלעת ועלי שלכת. בין המוצרים בולטת במיוחד פלטת צלליות יפייפיה, אבל ניתן למצוא בו גם אייליינר, מוצרי שפתיים ולקים – כולם מועשרים במרכיבים מיוחדים כמו חומצה היאלורונית ותמציות דלעת שתורמים הזנה ולחות של העור.

המוצרים שבאוסף:

Pumpkins pretty please! Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 9 גוונים כתמתמים-זהובים בגימורים שונים. הפלטה מגיעה באריזת קרטון מעוטרת במוטיבים של דלעת ויש בה מראה פנימית מובנית. אגב, גם על הצלליות שבגימור מאט ניתן למצוא הטבעה חמודה בצורת דלעת.



Creamy Shadow Eyeliner – שני מוצרים באחד: אייליינר קרמי במרקם עז במיוחד, שמשמש גם כבסיס לאיפור עיניים מעושן. האייליינר מצוייד במברשת אלכסונית, שמסייעת לשרטט בקלות קו תיחום לעין וגם לטשטש אותו למראה מעושן.



Smoothing Lips Patch – מסכת/מדבקת שפתיים מועשרת בתמציות דלעת וחומצה היאלורונית, שמזינות את השפתיים בלחות ומעניקות להן מראה תפוח יותר.



Color-Changing Lip Oil – שמן הזנה מיוחד לשפתיים, המשנה את צבעו בהתאם לחומציות (pH) של השפתיים. האפקט משתנה מאחת לשניה ומעניק צבע חצי שקוף ועדין. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות דלעת מזינות והוא מומלץ מאד לשימוש אחרי המדבקה לשפתיים.



Matte Lipstick – שפתון בגימור קטיפתי מאט ומרקם רך ועוטף, בעל גוון ניודי עז וחם, שמסוגל להחיות כל גוון עור.



Nail Polishe – לק בגימור מאט וכיסוי מלא כבר מהשכבה הראשונה. מוצע באוסף בשני גוונים שונים:

·         01 Pumpkin Patch Princess – ירוק צבאי

·         02 Autumn Leaves & Pumpkins, Please? – כתום קורלי עז



האוסף יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאוקטובר 2022.

 

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails